تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
8

نشست رئیس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلانشهر اهواز با مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان

  • کد خبر : 8317
  • 15 بهمن 1400 - 11:11
نشست رئیس و اعضای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلانشهر اهواز با مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان
امید جنوب - برگزاری جلسه کمیته درمان کانون بازنشستگان اهواز در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان

به گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :

حمید باوی بحره رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کلانشهر اهواز با ارائه گزارشی از فعالیت کانون گفت : یکی از نیازهای اساسی بازنشستگان درمان است و به همین منظور کمیته درمان را فعال کردیم که پیگیر امور مربوط به درمان عزیزان بازنشسته باشند .

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان با بیان بعضی از مشکلات و کمبودها درمراکزدرمانی سازمان گفت :  متاسفانه بعضی ازبیمارستانها باکمبود پزشک ، دارو ، تجهیزات وهمچنین کادرپزشکی متخصص مواجه هستند ونوبت دهی دراین مراکز طولانی وزمان براست که باید چاره اندیشی گردد تا بازنشستگان تامین اجتماعی دراین مراکز تکریم گردند وبرای دریافت یک خدمت درمانی سرگردان نباشند .


حمید باوی بحره از دریافت فرانشیز از بیمه شده ها در بیمارستان میلاد اهواز گلایه کرد و گفت : بیمارستان سابق امیرکبیر، میلاد فعلی که با سرمایه بیمه شدگان و بازنشستگان احداث گردید هیئت امنایی شد واین مرکزدرمانی که می بایست به بازنشستگان خدمات رایگان ارایه دهد با فرانشیز بالا پول دریافت میکند که باعث نارضایتی بازنشستگان تحت پوشش است .

مدیر درمان تامین اجتماعی ضمن خیر مقدم وتشکر ازحضور اعضای کانون بازنشستگان اهواز گفت : هدف ما در مدیریت درمان تلاش در جهت تحقق اهداف سازمان است ازجمله این اهداف تلاش برای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان به خصوص بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق افزایش کمی و کیفی خدمات و دسترسی سهل و آسان به این خدمات است و این برای ما بسیار بسیار حائز اهمیت است.


دکتر علی ولی منش به افزایش تعداد مراکز درمانی در استان اشاره کرد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته و موافقت هیئت مدیره  و مدیرعامل سازمان  مجوز راه اندازی ۶ درمانگاه در شهرهای فاقد مرکز ملکی از جمله باوی گرفته شد .


وی افزود : همچنین اقدامات خوبی جهت افزایش تخت های بستری و تخت های ویژه در شهرهای مختلف استان صورت گرفت و در حال انجام است .
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان بر موضوع افزایش کیفیت خدمات و تجهیزات تاکید کرد و گفت : مجموعه مدیریت درمان با همراهی روسا وکارکنان مراکز تابعه با جدیت در تلاش هستند تا از طرق مختلف از جمله تعمیرات اساسی ، بروزرسانی واحدهای مختلف درمانی ، تجهیز مراکز درمانی به  تجهیزات هایتک و با کیفیت بالا و اضافه شدن دستگاههای سی تی اسکن در بعضی از مراکز بستری و همچنین سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها و درمانگاه ها و نیز خرید مخازن اکسیژن مایع برای بیمارستان ها در بحران های بیماری کرونا خدمات مطلوبی به بیمه شدگان ارائه نمایند .


وی افزود : اگر بعضاً نوبت اعمال جراحی طولانی است به این خاطر است که بیمارستان های ما در خدمت بیماری کرونا بودند و بعد از فروکش کردن بیماری مجدداً در حال فعال شدن هستند .

دکتر علی ولی منش به در اختیار گرفتن بیمارستان تامین اجتماعی دزفول اشاره کرد و افزود : خوشبختانه با پیگیریهای مستمر و جدی این مدیریت ، حمایت مدیرعامل محترم و معاونت محترم درمان سازمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی از مسیر هلدینگ خارج و بعنوان یک مرکز ملکی تحت پوشش درمان مستقیم سازمان و مدیریت استان قرار گرفت و از نظر ما این اتفاق برای بیمه شدگان عزیز خوشایند است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به بیمارستان میلاد اهواز نیز اشاره کرد و گفت : این بیمارستان تحت پوشش هلدینگ درمان سازمان است و به صورت مستقیم تحت نظر مدیریت درمان استان نیست تا بتوانیم به صورت جامع و کامل نظارت داشته باشیم و لیکن هرگاه مواردی به این مدیریت گزارش گردد با تمام توان از حقوق بیمه شدگان دفاع می کنیم.
دکتر علی ولی منش در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی کادر درمان و همچنین اعضای کانون بازنشستگان ، استمرار این جلسات را مورد تاکید قرار داد  و تصریح کرد : ان شاء الله  این جلسات تداوم داشته باشد تا از هم افزایی کانون و مدیریت درمان بتوانیم گام‌های مهم تر و بهتری در جهت ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه‌شدگان استان برداریم .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.