تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

نجات مصدومان حادثه انفجار شهرستان کارون در کمتر از دو ساعت

  • کد خبر : 6134
  • 20 آذر 1400 - 15:38
نجات مصدومان حادثه انفجار شهرستان کارون در کمتر از دو ساعت
امید جنوب-ابراهیم قنبری گفت: در این عملیات که بیش از دو ساعت طول کشید نیروهای آتشنشان توانستند شش نفر از مصدومان را نجات و آنها را به بیمارستان انتقال دهند.

به گزارش امید جنوب،ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار امید جنوب اظهار کرد: پیش از ظهر امروز حادثه ای در محله کانتکس شهرستان کارون اتفاق افتاد که بلافاصله با توجه به تماس شهروندان ایستگاه آتش نشانی حوزه این شهرستان اعزام شد اما به دلیل کمبود تجهیزات، هلال احمر و آتشنشانی اهواز با ۶ خودرو و ۲۵ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات که بیش از دو ساعت طول کشید نیروهای آتشنشان توانستند شش نفر از مصدومان را نجات و آنها را به بیمارستان انتقال دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: علت وقوع حادثه در حال بررسی است و حدس اولیه انفجار بر اثر گاز است و خوشبختانه این حادثه مصدوم جدی نداشت.

قنبری گفت: ازدحام جمعیت باعث کند شدن ارائه خدمات می شود و از شهروندان خواهشمندیم که نسبت به این موضوع توجه بیشتر داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به رسیدن فصل سرما شهروندان نسبت به وسایل گرمایشی بازدید ادواری خود را داشته باشند تا دیگر شاهد این قبیل حوادث نباشیم.

قنبری عنوان کرد: مصدومان شامل شش نفر ۳ نفر خانم، ۲ آقا و یک نوجوان ۱۶ ساله بودند که به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: بهتر است نهادهای مربوط از جمله شرکت گاز نسبت به اعطای مجوز و اشتراک های غیر مجاز بازدید کافی را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.