تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
عضو شورای شهر:

نبود سیستم فاضلاب معضل بزرگ کوت عبدالله است

  • کد خبر : 5590
  • 06 آذر 1400 - 17:23
نبود سیستم فاضلاب معضل بزرگ کوت عبدالله است
امید جنوب-عضو شورای شهر کوت عبدالله گفت: نبود سیستم مناسب فاضلاب سدی بزرگ برای توسعه پایدار و پیشرفت شهر کارون شده است

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، قاسم شریفات در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کوت عبدالله به صورت جدی پیگیر پروژه‌های آبفا شهرستان کارون و کیفیت آب آشامیدنی است و به طور مرتب شهروندان را از وضعیت موجود و پیشرفت آنها آگاه می‌کند.

وی افزود: در خصوص پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب با متولیان امر جلساتی برای ترسیم وضعیت موجود و تصمیم سازی مؤثر برگزار شد، تصمیماتی که گرفته می‌شود باید بر اساس واقعیات پروژه‌ها باشد تا بتوانیم کاری انجام دهیم، در غیر این صورت با کلی گویی و فاصله داشتن از واقعیت هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

عضو شورای شهر کوت عبدالله ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که سلامت و آسایش شهروندان را به خطر انداخته و زندگی را در کوت عبدالله را سخت کرده شبکه فرسوده آبرسانی و افت فشار آب است. فرسودگی لوله‌های انتقال آب شهری کیفیت، ظاهر و سلامت آب را نشانه گرفته و سبب ایجاد مشکلات زیادی شده است، شورای اسلامی شهر کارون رفع این معضل را در دستورکار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: از دیگر کارهای مشترک شهرداری و اداره آبفا وضعیت پمپ نصب شده در کرانه رود کارون برای تأمین آب است که به صورت مرتبط با کمترین بازدهی در شبکه آبرسانی اثر می‌گذارد و به طور مداوم به خاطر محل و نوع نصب نامناسب با قطعی برق و ایجاد مشکل در شبکه آبرسانی مواجه می‌شود.

شریفات توضیح داد: با توجه به حضور در فصل بارش توصیه‌ها و نکات لازم به شهرداری داده شده تا سناریوهای گذشته مانند آب گرفتگی معابر، ورود آب به منازل و از بین رفتن لوازم منزل شهروندان تکرار نشود.

وی خاطرنشان کرد: جاری شدن و ماندن آب‌های سطحی در معابر سبب آسیب دیدن سازه‌های شهری، معابر و فضای سبز می‌شود، با توجه به ویژه بودن شرایط کارون باید مسئولان استانی نگاه ویژه ای به مشکلات کارون و رفع آنها داشته باشند تا قطار توسعه و پیشرفت کارون زمین گیر نشود

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.