تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
رییس ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز:

می خواهیم مسافران خاطرات خوبی را از اهواز با خودهمراه ببرند

  • کد خبر : 9620
  • 08 فروردین 1401 - 12:54
می خواهیم مسافران خاطرات خوبی را از اهواز با خودهمراه ببرند
امید جنوب _ رییس ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز به همره مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، مدیرمنطقه هفت و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از اماکن اقامتی شهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، رییس ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز به همره مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، مدیرمنطقه هفت و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از اماکن اقامتی شهر اهواز بازدید کرد.

وی گفت: بازدیدی که امروز به همراه مدیران شهرداری از این اماکن داشتیم خیلی خوب بود چرا که نقاطی که نیاز به تقویت داشتند ، شناسایی گردید.

علی اصغر اسداللهی ادامه داد: با وجود تیم کارشناسی نیاز مسافران شناسایی شد و با صحبت هایی که با مسافران شد امیدواریم خاطرات خوبی را از اهواز با خود ببرند و اهواز را دوباره برای شهر گردشی و مقصد مسافرتی انتخاب نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: باید از پرسنل شهرداری نیز بابت زحمات شبانه روزی و این محیطی که آماده کرده اند تقدیر و تشکر نمایم.

اسدالهی گفت: مسافران بعد از ورود به اهواز از طریق کیوسک های از من بپرس می توانند تمام سوالات خود و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورند و بعد از ورود به ستاد اسکان و پذیرش می توانند چادر خود را برپا نمایند.وی افزود: یک سری جشن ها و برنامه های فرهنگی جهت اوقات فراغت آنها در نظر گرفته شده است.

همچنین برپایی نماز جماعت و مکانی برای شست و شوی لباس ها ، ظروف و آب شرب مورد نیاز نیز از جمله خدمات ارائه شده است.

رییس ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز در خصوص مسافرانی که می خواهند از قایق سواری در طول اقامت خود بهره ببرند گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز به همراه سازمان بسیج و سایر ارگان ها در ایستگاه های قایق سواری مستقر بوده و امنیت آنها را با پوشش جلیقه و تعداد مسافران ایمن بر قایق و محل گشت زنی بررسی کردند تا مسافران خاطرات خوبی را به همراه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.