تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های عزاداری آبادان ۴۰ درصد است

  • کد خبر : 1798
  • 25 مرداد 1400 - 13:15
میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های عزاداری آبادان ۴۰ درصد است
امید جنوب - معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های عزاداری این شهرستان به خصوص در تکیه ها زیر ۴۰ درصد است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، ساسان قربانی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در برخی تکیه ها چای و قهوه بین شهروندان توزیع می شود این در حالی است که توزیع نذری ممنوع است.

وی اظهار داشت: تذکر لازم به هیات هایی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمی کنند داده شد و انتظار می رود ستاد کرونا با آنها برخورد کند.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به شرایط بحرانی که شهرستان آبادان دارد انتظار می رود عزاداران حسینی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی کادر درمان را بیشتر همراهی کنند.

قربانی ضمن دعوت از تمامی مردم به ویژه عزاداران و سوگواران حسینی(ع) برای رعایت پروتکل ها شامل استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، افزود: این اقدام علاوه بر احترام به قانون و مقررات بهداشتی و اجتماعی، از شیوع بیماری جلوگیری می کند.

قربانی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های آبادان و ظرفیت رو به تکمیل آنها از مردم در خواست می‌شود برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.