تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
12
رئیس دستگاه حفاری 52 فتح:

موفقیت کارکنان در صنعت حفاری منوط به داشتن مهارت‌ فنی، دانش تخصصی وعلاقه مندی به کار است

  • کد خبر : 4921
  • 12 آبان 1400 - 13:53
موفقیت کارکنان در صنعت حفاری منوط به داشتن مهارت‌ فنی، دانش تخصصی وعلاقه مندی به کار  است
امید جنوب - رئیس دستگاه حفاری خشکی 52 فتح شرکت ملی حفاری ایران موفقیت و پیشرفت کارکنان در صنعت حفاری را منوط به داشتن مهارت‌ فنی، دانش تخصصی وعلاقه مندی به کار عنوان کرد.

به گزارش امید جنوب ،به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران کمیل بابایی با اشاره به توانمندی فنی و تخصصی کارکنان در راندمان کار و افزایس بهره وری سازمان گفت: هم افزایی ، همکاری مستمر و ارتباط نزدیک میان کارکنان عملیاتی زمینه تبادل تجربه و رشد و تعالی شرکت را فراهم می آورد.

وی که با ۳۵ سال سن از جمله روسای جوان و موفق این شرکت است، افزود: تحصیلات مرتبط با شغل، مدیریت و هدایت دستگاه های حفاری در میادین مختلف نفتی و گازی فرصت رشد و ارتقاء دانش و مهارت های شغل را برای روسای دکل ها فراهم می آورد.

وی حفاری در میادین نفتی و گازی اهواز، آغاجاری، پازنان، رگ سفید، رامین، منصوری، مارون و کوپال توسط دستگاه های ۲۰، ۸۵، ۷۵، ۵۰ و ۵۲ فتح را از سوابق کاری خود عنوان و اظهارکرد: پیشرفت سازمان نیازمند نیروی کار متخصص است که خودشان را با شرایط کار حفاری در میادین مختلف سازگار کند و مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را به دست آورند.

رئیس دستگاه حفاری ۵۲ فتح پیرامون عملکرد این دکل گفت: این دستگاه از سال ۷۸ به ناوگان شرکت پیوست و تا کنون حفر ۶۶ حلقه چاه نفت و گاز با متراژ ۶۵ هزار۲۰۵ متر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.