تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

موجودی کالاهای اساسی در خوزستان مطلوب است

  • کد خبر : 7287
  • 14 دی 1400 - 11:16
موجودی کالاهای اساسی در خوزستان مطلوب است
امید جنوب- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: در زمینه کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، روغن و گندم در استان، مشکل خاصی وجود ندارد و وضعیت موجودی این کالاها مطلوب است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، امید جهان نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی در خوزستان اظهار کرد: در زمینه ۴ قلم کالای اساسی شامل برنج، شکر، روغن و گندم در سطح استان، مشکل خاصی وجود ندارد و وضعیت موجودی این کالاها مطلوب است.

وی افزود: شرکت بازرگانی دولتی در استان، حدود ۵۰ هزار تن شکر به صورت ذخیره دارد و در بندر امام خمینی (ره) نیز حدود ۸۰ هزار تن، شکر ذخیره شده وجود دارد. در خصوص موجودی شکر در استان، هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: موجودی گندم ذخیره در استان ۱۵۰ هزار تن و ذخایر استراتژیک در بندر امام خمینی (ره) ۴۵۰ هزار تن است که در صورت نیاز می‌توانیم از ذخایر استراتژیک نیز استفاده کنیم.

جهان نژادیان عنوان کرد: حدود ۱۰۰ هزار تن روغن خام در بندر امام خمینی (ره) ذخیره شده است. در خصوص برنج نیز، برای جلوگیری از التهابات بازار و جهت تنظیم بازار در استان، حدود ۴ هزار تن برنج در انبارهای استان داریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.