تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

مهابادی: استقلال خوزستان هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارد

  • کد خبر : 8630
  • 30 بهمن 1400 - 12:31
مهابادی: استقلال خوزستان هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارد
امید جنوب- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید هدفی جز این که جزو دو تیم صعودکننده به لیگ برتر باشند، ندارند.

به گزارش پایگاه خبری امیدجنوب، داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص روند آماده‌سازی استقلال خوزستان پیش از حضور در نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: ۱۰ روزی است که تمرینات تیم بعد از پیوستن من به استقلال خوزستان شروع شده است. برای نیم‌فصل دوم موفق به جذب سه بازیکن شدیم و احتمالا یک بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه شود و احتمالا یک بازیکن هم از جمع ما خارج خواهد شد.

وی بیان کرد: شرایط بازیکنان در تمرینات خوب است و خدا را شکر روند آماده‌سازی به خوبی پیش می‌رود و در حال نزدیک شدن به شرایط مسابقه هستیم. یک بازی دوستانه نیز داشتیم و محک خوبی خوردیم. امیدوارم تا پیش از بازی با سایپا به شرایط بهتری برسیم و نیم‌فصل خوبی را شروع کنیم. امیدوارم در بازی اول با سایپا با دست پر از زمین خارج شویم و روزهای خوبی را برای نیم‌فصل دوم متصور باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره انتظار هواداران این تیم برای لیگ برتری شدن، گفت: اولین هدف مدنظر این است که هر دو، سه هفته بتوانیم یک پله در جدول صعود داشته باشیم. نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم و هیچ هدفی غیر از این‌که جزو دو تیم صعود کننده باشیم، نداریم. بازیکنان همین هدف را دارند و باشگاه نیز همین خواسته را دارد.

وی درباره حمایت‌های باشگاه خاطرنشان کرد: جا دارد از هیات مدیره باشگاه و آقای بابادی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم او یک مدیر توانمند و لایق است و مطمئنا روزهای بسیار خوبی در انتظار استقلال خوزستان خواهد بود. ضمن این‌که ما یک سرپرست کاربلد به اسم آقای روشنایی داریم که همه جوره به فوت و فن فوتبال وارد است و به شخص من بسیار کمک می‌کند تا بتوانیم موفق باشیم.

مهابادی درباره بازی این هفته تیمش مقابل سایپا نیز گفت: سایپا سال گذشته یک تیم لیگ برتری بود و تیم خوبی است. البته کمی فراز و نشیب داشته است ولی ما به آن به عنوان یک رقیب خوب و پرمهره نگاه می‌کنیم و امیدواریم دست پر از بازی خارج شویم. این نوید را می‌دهیم که هفته به هفته فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم اما هدف اصلی ما نتیجه‌گیری است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.