تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
قنبرزاده درجلسه کمیته تخصصی ورزش قهرمانی شرکت ملی نفت ایران:

مناطق نفت خیزجنوب موتور پیش رونده ورزش کشور است

  • کد خبر : 13028
  • 12 مرداد 1401 - 20:25
مناطق نفت خیزجنوب موتور پیش رونده ورزش کشور است
امید جنوب - مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب موتور پیش رونده ورزش کشور است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز، منصور قنبرزاده در جلسه کمیته تخصصی ورزش قهرمانی شرکت ملی نفت ایران که سه شنبه ۱۱ مرداد به میزبانی امور ورزش و تربیت بدنی مناطق نفتخیزجنوب در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزارشد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هسته اصلی ورزش از دل ورزش قهرمانی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی نفت ایران تشکیل شده و ما خودمان را فراتر از این عزیزان نمی دانیم و اعتقاد داریم که وجود کارشناسان در امور ورزش مناطق نفتخیز و شرکت ملی نفت ایران کار مارا در ورزش وزارت نفت تسهیل کرده است.

وی در ادامه یادآور شد: اداره کل سلامت و تربیت بدنی وظیفه خود می داند که تسهیل کننده امور باشد و اگر در جایی استحکاک هایی وجود داشته باشد آنها را بر می داریم و مسیر را هموار می کنیم.

مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در بخش دیگری از سخنان خود اصلاح پرداخت حق الزحمه مربیان ورزشی، تلاش برای تخصیص بودجه لازم برای ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین برنامه ریزی برای قرارگرفتن یک تیپ قرارداد در سطح وزارتخانه به منظورساختار سازی بهتر را از دیگر برنامه های امور ورزش وزارت نفت عنوان کرد.

قنبرزاده همچنین یادآورشد: پس از سالها توقف، شورای سلامت کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت با ابلاغ مهندس اوجی وزیر محترم نفت بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرد. 

مدیرمنابع انسانی مناطق نفت خیزجنوب نیز در این نشست با اشاره به اینکه طی سال های اخیر از زیرساخت های ورزشی مناسبی برخوردار بوده اما با گذشت زمان و  همچنین قدمتی که این زیرساخت ها دارند، دچار فرسودگی شده اند و همین امر باعث شده تا نتوانیم به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده کنیم.

منوچهر بارانی فزود: امیدواریم با مساعدت اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت و امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، بودجه زیرساخت های و تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی این مجموعه تأمین شود تا بتوانیم مانند گذشته در راستای رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان گام برداریم.

هادی افشار رییس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران هم با بیان اینکه هم اکنون جایگاه ورزش قهرمانی در سطح این شرکت به گونه ای است که خیلی از دغدغه های این بخش برطرف شده است، اظهار کرد: شرکت ملی نفت ایران در بخش قهرمانی دارای ۱۳۸ تیم ورزشی است که طی سال های اخیر بودجه مناسبی برای این تیمها لحاظ نمی شد اما با کمک تمامی دوستان و دست اندرکاران، این بودجه طی سال گذشته و امسال افزایش مناسبی داشته اما هنوز هم کافی نیست و امیدواریم با ارائه نظرات کارشناسی، در این خصوص اقدامات اساسی در راستای حمایت از ورزش قهرمانی برداشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات زیرساخت های ورزشی اشاره کرد و گفت: باید به همت تمامی کارشناسان امور ورزش این شرکت، روسای امور ورزش شرکت ها و ارائه کارکارشناسی، ضمن تشریح مشکلات برای مدیران ارشد شرکت ها با کمک آنان و تخصیص اعتبار لازم در این زمینه ، معضل زیرساخت های ورزشی را مرتفع کنیم.

اسکندر فرهمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیزجنوب نیز در این نشست خواستار اصلاح ساختار سازمانی و افزایش بودجه ورزش قهرمانی در این شرکت شد.

همچنین در این نشست روسای امور ورزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران ضمن بیان مشکلات و چالش های پیش رو به ارائه نظرات کارشناسی به منظور رفع این معضلات پرداختند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.