تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
مهندس دانشی در دیدار با رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد:

مناطق نفتخیز جنوب در عمل به مسئولیت‌اجتماعی اهتمام ویژه خواهد داشت

  • کد خبر : 5342
  • 25 آبان 1400 - 9:52
مناطق نفتخیز جنوب در عمل به مسئولیت‌اجتماعی اهتمام ویژه خواهد داشت
امید جنوب - مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دیدار با رئیس کل دادگستری خوزستان بر اهتمام ویژه این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی نفتخیز به نقل از ایسنا، مهندس علیرضا دانشی روز دوشنبه(۲۴ آبان ماه) در دیدار با رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار داشت: در دولت جدید عزم جدی و راسخی جهت رفع تحریم‌های نفتی وجود دارد و تبدیل نفت خام به فرآورده و محصولات در اولویت برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه فعالیت‌های عام‌المنفعه افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قطعاً در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

در این نشست رئیس کل دادگستری خوزستان بر ایفای نقش شرکت‌های بزرگ صنعت نفت و گاز در انجام مسئولیت پذیری اجتماعی تاکید و اظهار کرد: خوزستان دارای ذخایر عظیم نفتی و گازی است و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان توسعه خوبی یافته است ولی در حوزه فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی نقش کمرنگی داشته‌اند و لازم است این صنایع در انجام مسئولیت پذیری اجتماعی در رفع مشکلات، ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی گام‌های مؤثری برای مردم این استان بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی با بیان اینکه رعایت ایمنی و حفاظت از محیط زیست باید مورد توجه شرکت‌های نفتی و گازی باشد، افزود: حفاظت از محیط زیست و رعایت ایمنی برای صنایع نفتی، گازی و پتروشیمی یک امر اجتناب ناپذیر است و با توجه به اینکه اکثر لوله‌های گازی و نفتی در استان قدمت زیادی دارند و احتمال فرسودگی آن‌ها بالا است باید راهکارهای مناسب با برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر لازم برای پیشگیری از ایجاد حوادث اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه نقش صنایع نفت و گاز در رشد و توسعه اقتصادی بسیار مؤثر است، عنوان کرد: صنایع نفت و گاز نقش اساسی در رشد و توسعه اقتصادی کشور دارند و می‌توان با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌ها و محصولات، نه تنها در تولید جهش ایجاد کرد بلکه این موضوع موجب ایجاد ارزش افزوده و افزایش اشتغال می‌شود و علاوه بر آن، این امر آسیب پذیری کشور را در زمان تحریم تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.