تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور :

منابع مالی برای بازسازی اتوبوس های فرسوده تامین می شود

  • کد خبر : 9854
  • 17 فروردین 1401 - 23:38
منابع مالی برای بازسازی اتوبوس های فرسوده تامین می شود
امید جنوب _ منابع مالی برای بازسازی اتوبوس های فرسوده تامین می شود

به گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، مسعود نصرتی قائم مقام و معاون توسعه و مدیریت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، مهدی علی زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور ، محمدرضا بیضاوی سرپرست اداره کل منابع انسانی، پشتیبانی و امور فنی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، محمد ارسلان طهوری مشاور وزیر کشور در فناوری اطلاعات ، جواد وزیری مشاور وزیر کشور در پسماند شهری ، حمید موفق مدیرکل حراست و پدافند غیرعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، از گارگاه بازسازی اتوبوس های فرسوده سازمان اتوبوسرانی بازدید کردند.

مسعود نصرتی پس از بازدید از کارگاه بزرگ بازسازی اتوبوس های فرسوده در کلانشهر اهواز گفت: منابع و کمک های مالی لازم از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای پایان دادن به کار بازسازی ۳۸ دستگاه اتوبوس فرسوده انجام می شود.

نصرتی افزود: براساس توضیحات ارائه شده تا کنون ۲۵ دستگاه اتوبوس فرسوده به صورت کامل بازسازی و وارد ناوگان شده و ۳۸ دستگاه اتوبوس باقیمانده که در اینجا قرار دارند ، منتظر تامین منابع مالی هستند.

جانشین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های صورت گرفته افزود : بنظرم تجربه ، تخصص و امکانات اولیه برای پیشبرد امر بازسازی در اینجا وجود دارد و مدیرعامل محترم سازمان و تیم کاری ایشان هم اشرافیت خوب و کاملی نسبت به مباحث بازسازی اتوبوس دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نظر به اینکه پیشینه ، پتانسیل و استعدادهای خوبی در کارگاه بازسازی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز وجود دارد ، پیشنهاد می شود این کارگاه که از امکانات خوبی برخوردار است به عنوان کارگاه مرکزی و معین شهرها و استان های همجوار انتخاب شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.