تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
11
نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران ارشد ملی حفاری:

ملی حفاری ایران شرکتی توانمند، بومی، خوداتکا و همسو با اقتصاد مقاومتی است

  • کد خبر : 5208
  • 23 آبان 1400 - 9:18
ملی حفاری ایران شرکتی توانمند، بومی، خوداتکا و همسو با اقتصاد مقاومتی است
امید جنوب - نماینده مردم اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی حفاری ایران سازمانی تخصصی، توانمند و خود اتکا است که نقش موثری در اعتلای صنعت نفت و اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مجتبی یوسفی در نشست با حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره  شرکت، افزود: کارکنان خدوم این شرکت در بیش از چهار دهه گذشته تلاش های بسیار ارزشمندی در جهت پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت داشته اند.

وی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در عرصه اقتصادی و استحصال از منابع هیدرو کربوری نقش کلیدی دارد زیرا شرکتی مادر تخصصی است که کارکنان سختکوش آن به خوبی در شرایط محدودیت ها و تحریم های ظالمانه موفق به انجام وظایف حساس خود در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت و مسئولیت های اجتماعی  شدند.

یوسفی شرایط کار در صنعت حفاری را خاص و پیچیده از نظر فنی و تخصصی و سخت و دشوار با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی مناطق عملیاتی عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی شاغل در ملی حفاری روال تخصصی را به خوبی طی نموده زیرا مدیران آن کار را از مرحله کارآموزی آغاز و مراحل تخصصی را گام به گام گذرانده و هم اکنون در این صنعت راهبردی صاحب نظر هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در راستای تامین نیاز ها و افزایش بهره وری این شرکت تلاش لازم به عمل آید، افزود: ملی حفاری ظرفیت های بالقوه ای دارد که باید بالفعل شود تا زمینه توسعه بیش از پیش و رشد و تعالی آن فراهم گردد.

در این نشست که معاونان مدیرعامل، مدیران و تعدادی از روسای عملیاتی و ستادی شرکت حضور داشتند،  مدیرعامل و  رئیس هیئت مدیره شرکت گزارشی از وضعیت ناوگان حفاری، خدمات فنی، جایگاه شرکت از نظر منابع انسانی و تجهیزات و نقش آن در فرآیند  تولید ارائه و برنامه سازمان  در زمینه تغییر ساختار،  افزایش کارآیی ، فساد ستیزی و  عدالت محوری در پرداخت را تشریح کرد. 

دکتر گلپایگانی ازحسن توجه نمایندگان  مجلس شورای اسلامی به صنعت نفت و به ویژه حفاری قدر دانی کرد و افزود: حمایت کمیسیون انرژی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این شرکت در جهت تخصیص ردیف بودجه، سرمایه گذاری در زمینه نوسازی ناوگان حفاری خشکی و دریایی شرکت در جهت تحقق برنامه های توسعه ای صنعت نفت و طرح ها و پروژه های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بسیار مهم و  با اهمیت است.

در این نشست معاونان مدیرعامل، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص ارتقای سطح خدمات و استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت پرداختند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.