تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6

ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر اهواز از سایت اداری شهرداری منطقه ۸

  • کد خبر : 2648
  • 15 شهریور 1400 - 11:39
ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر اهواز از سایت اداری شهرداری منطقه ۸
امید جنوب - سید ناصر مهداوی عضو محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز با حضور در سایت اداری شهرداری منطقه ۸ با پرسنل و شهروندان ارباب رجوع این منطقه دیدار و گفتگو داشتند .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، سید ناصر مهداوی عضو محترم شورای اسلامی شهر اهواز هدف از این دیدارهای مردمی را حل مشکلات شهروندان دانست و بیان داشت : دیدار چهره به چهره و طرح بدون واسطه مشکلات شهروندان باعث افزایش اعتماد به مدیریت شهری می شود .

مهداوی در حاشیه این دیدار مردمی با تشکر از جدیت و پیگیری شهروندان در راستای مطالبه حقوق شهروندی خود افزود : شهرداری ها بعنوان یک ارگان خدماتی در جهت آبادانی و ایجاد محیطی مطلوب در راستای بالابردن سطح رفاه اجتماعی فعالیت دارند و شهروندان برای رسیدن به این هدف باید با شهرداری تعامل داشته باشند و تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود .

محمدرضا قنواتی مدیر منطقه ۸ گفت : این دیدارها اعتماد بین مردم و مسئولین را افزایش میدهد و با مردم و در میان مردم بودن و بررسی مشکلات و مسائل آنها ، از نزدیک در روند انجام کار تاثیر بسزایی دارد .

گفتنی است در دیدار امروز شهروندان مسائل و مشکلاتی همچون تقاضای ارائه تخفیف در صدور پروانه ساختمانی ، پیگیری تسریع در روند صدور آراء کمیسیون ماده صد ، افزایش میزان عوارضات شهرداری نسبت به سالهای گذشته و تسریع در ارسال مکاتبات فی مابین شهرداری و سازمان نظام مهندسی را مطرح که عضو شورای اسلامی شهر اهواز و مدیر شهرداری منطقه ۸ به سخنان و درخواست های شهروندی گوش فرا داده و در جهت رفع این مشکلات و درخواست ها دستورات لازم صادر گردیده

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.