تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
مدیر آبفای اهواز:

مشکل ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز حل می‌شود

  • کد خبر : 2642
  • 15 شهریور 1400 - 11:29
مشکل ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب اهواز حل می‌شود
امید جنوب - مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز از حل مشکل ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم تا پیش از شروع بارندگی‌ها نسبت به حل مشکل این نقاط اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سعید دشتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز شناسایی شده که قرار است با همکاری شهرداری نسبت به رفع مشکل این نقاط اقدام شود.

وی افزود: این نقاط از جمله مناطقی در شهر اهواز هستند که پس از بارندگی های سال های گذشته، دچار آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب می شدند و قرار است با اقدامات مورد نظر نسبت به حل مشکل آن ها اقدام شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: برای تسریع در رفع مشکل این ۸۰ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب شهر اهواز، هماهنگی میان شهرداری اهواز، شرکت آبفا اهواز و مدیریت بحران استان انجام شده است تا بتوانیم با همکاری، به سرعت مشکل این نقاط را پیش از آغاز بارندگی ها حل کنیم.

دشتی‌زاده عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مشکل ۳۳ نقطه توسط شرکت آب و فاضلاب اهواز، ۲۳ نقطه توسط شهرداری اهواز و باقی نقاط نیز به صورت مشترک توسط شهرداری و آبفا اهواز حل خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حل مشکل این ۸۰ نقطه، بازه زمانی دوماهه تعریف شده است اما باید تلاش کرد تا پیش از شروع بارندگی ها نسبت به حل مشکل این نقاط اقدام کرد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: متاسفانه اعتبارات و منابع لازم برای حل مشکلات نقاط بحرانی فاضلاب اهواز، به آن شکلی که باید در اختیار شرکت آبفای اهواز قرار نگرفته است و نگرانی‌هایی در این زمینه داریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.