تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8
آیت‌الله رئیسی:

مشکلات هفت‌تپه حل شد و پرداخت حقوق کارگران سامان یافت

  • کد خبر : 5360
  • 29 آبان 1400 - 10:05
مشکلات هفت‌تپه حل شد و پرداخت حقوق کارگران سامان یافت
امید جنوب - آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعلام کرد، به لطف الهی مشکلات هفت تپه حل شد و پرداخت حقوق کارگران و معوقات آنها در مدت کوتاهی سامان پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ، آیت‌الله رئیسی در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برخی از مسائلی که دغدغه نمایندگان بود به ویژه در بعضی مناطق مانند خوزستان، موضوع هفت تپه که من در دولت گذشته در جایگاه رئیس قوه قضائیه چندین بار با دولتمردان پیرامون این موضوع صحبت کردم که مسئله حل شود و آنها گفتند با کدام بودجه و امکانات؟ مگر ممکن است؟ اما در این مدت شاهد بودید که این مسئله را خداوند تفضل کرد در مدت کوتاهی حل شد. مسئله عدم پرداخت حقوق کارگران و معوقات آنها، سامانی پیدا کرد و موضوعات از این دست پیش روی دولت بود.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: امروز بعد از ۸۳ روز از تشکیل دولت و اعتماد نمایندگان ملت از همیشه به حل مسائل کشور و باز شدن گره‌ها امیدوارترم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دلایل این امیدواری تفضل و لطف و کرم الهی، امدادهای حضرت حق و دعای خانواده معزز و مکرم شهدا است، افزود: با تلاش همه دلسوزان و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز بیش از همیشه احساس بنده آن است که جلوه‌هایی از گشایش بحمدالله وجود دارد.

پس از واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر اقدامات مهمی با دستور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از جمله تعیین فوری هیئت مدیره و مدیرعامل، تسویه همه مطالبات کارگری، برقراری بیمه کارگران و بیمه تکمیلی آغاز ضربتی عملیات اورهال کارخانه و تعمیرات آن و صورت گرفت و در نتیجه این اقدامات رضایتمندی کارگران این شرکت حاصل شد.
در بخش کشاورزی نیز مزارع از بین رفته نیشکر، بر اثر خشکسالی و کشت نشده سال‌های قبل باسازی و ۷۱۱ هکتار زیر کشت نیشکر و ۴۱۰ هکتار زیر کشت کلزا رفت، همچنین عملیات اجرایی کشت ۳ هزار هکتار گندم آغاز شد.
این شرکت از ابتدای دی ماه همچون دیگر واحدهای نیشکری برداشت محصول نیشکر را آغاز خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.