تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

مشابه مناطق محروم خوزستان در هیج جای کشور وجود ندارد

  • کد خبر : 7700
  • 25 دی 1400 - 13:34
مشابه مناطق محروم خوزستان در هیج جای کشور وجود ندارد
امید جنوب- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت نامناسب مناطق محروم خوزستان گفت: مشابه مناطق محرومی که در استان خوزستان وجود دارد در هیچ جای کشور نیست.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، ولی اسماعیلی شنبه در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و ۲ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران دستگاه های اجرایی خوزستان در محل اتاق بازرگانی اهواز افزود: مصوبه های سفر سه روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به خوزستان پیگیری می شود تا شرمنده مردم این استان نشویم.

وی با بیان اینکه نگاهی که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قبل از سفر به خوزستان داشتند این نبود که از نزدیک با وضعیت استان آشنا شدیم افزود: فکر می‌کردیم خوزستان استان برخورداری است اما اینگونه نیست.
اسماعیلی ادامه داد: وضعیت استان خوزستان با وجود شرکت ها و کارخانه های متعدد نباید اینگونه باشد و دستگاه های حمایتی باید با قدرت برای رفاه و آسایش مردم این استان اقدام کنند.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این دولت جهادی است و مردم انتظار کار دارند ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که مدیران بازدید میدانی از نقاط مختلف کشور داشته باشند همچنین مدیران باید جهادی کار کنند چرا که مردم به دنبال تحول هستند.
وی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهد داد حق و حقوق مردم تضییع شود گفت: روند اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی از سوی کارخانه ها و شرکت های مستقر در استان خوزستان باید بهبود یابد چرا که خوزستان متعلق به کل کشور است و چنین وضعیتی در شان مردم این استان نیست.
اسماعیلی در ادامه به کمک مالی به صندوق های اعتباری مختلف اشاره کرد و گفت: امسال ۷۶ درصد نسبت به سال قبل به صندوق های مختلف کمک اعتباری شده است.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای هر استان به صندوق پیشرفت و آبادانی استان ها که در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده تزریق خواهد شد تا صرف زیرساخت ها و رفع مشکلات در استان ها شود.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات خوزستان روز پنجشنبه در سفر سه روزه وارد این استان شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.