تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
17
استاندار:

مسیر توسعه خوزستان اقتصادی است

  • کد خبر : 3177
  • 28 شهریور 1400 - 12:41
مسیر توسعه خوزستان اقتصادی است
امید جنوب - استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مسیر توسعه استان اقتصادی است گفت: خوزستان به عنوان یک استان تاثیر گذار اقتصادی در توسعه کشور از نظر امنیتی هم باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، صادق خلیلیان شنبه شب در نشستی با فرمانده مرزبانی در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: امنیت مرزهای ما در دست با کفایت مرزبانان غیور است و با توجه به نقش استان در اقتصاد کشور، دشمنان از هر رخنه  و روزنه ای سعی دارند آسیب‌هایی را به استقلال و حیطه اقتصادی کشور وارد کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسیر توسعه استان، اقتصادی است  لازمه رسیدن به این امر حمایت از مرزهای آبی و خاکی و همچنین مسیرهایی است که تجارت را با کشورهای همسایه انجام می‌دهیم.

استاندار خوزستان گفت: ضرورت دارد هماهنگی ها و تفاهم هایی انجام شود و کمک‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم را دنبال کنیم که در این راستا نشست‌های مختلفی برگزار شده و تفاهمات و رایزنی ها برای این مهم صورت گرفته است.

مرز تجاری و مسافری چذابه درمحدوده سیاسی شهرستان دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد واقع شده است مرز شلمچه  نیز در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر قرار دارد ابن دو مرز از جمله گذرگاه مرزی کشور برای تردد زائران اربعین حسینی به شمار می روند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.