تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4

مرکز نگهداری اسناد و مدارک فنی مدیریت عملیات در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد

  • کد خبر : 8777
  • 03 اسفند 1400 - 13:28
مرکز نگهداری اسناد و مدارک فنی مدیریت عملیات در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد
امید جنوب _ مرکز نگهداری اسناد و مدارک فنی مدیریت عملیات در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آیین افتتاح این مرکز صبح امروز و با حضور مدیرعامل ، مدیر عملیات ، مدیر فنی ، مدیر مهندسی و ساختمان ، مدیر خدمات برگزار شد .
مهندس علیرضا هیهاوند مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن تشکر از کلیه عوامل و دست اندرکاران ایجاد این مجموعه گفت : اقدام صورت گرفته ، کاری ارزشمند در جهت حفظ و نگهداشت اسناد و مدارک فنی می باشد که ضروری است با استفاده از روش های نوین و آرشیو سازی دیجیتال، کلیه اطلاعات مذکور نگهداری و مورد استفاده قرار گیرد .
وی افزود : بدلیل نداشتن مرکز نگهداری اسناد فنی ، بدلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم باعث مشکلاتی گردیده که راه اندازی این مرکز و همکاری همه مدیریت ها و بخش ها در تجهیز و تقویت آن باعث شود تا ضمن در دست داشتن اطلاعات ضروری ، دانش و جزییات فنی به خوبی به نسل های بعدی منتقل گردد .
مدیرعملیات نیز ضمن تقدیر از حمایت مدیرعامل و همکاری سایر مدیریت ها به خصوص مدیریت خدمات و مدیریت مالی در راه اندازی این مرکز اظهار داشت : مدارک و مستندات بخشی از دارایی های سازمان می باشند که جهت حفظ و نگهداری آن وجود چنین مکانی بسیار ضروری بوده که بر همین اساس و با همت و پیگیری های همکاران اداره نگهداری و تعمیرات و با صرف ۱۲۰ نفر روز این مرکز راه اندازی و این امر محقق گردیده است .
داود کیانی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تکمیل و گردآوری سایر مدارک و مستندات افزود : قطعاً مدارک زیادی وجود دارد که باید شناسایی ، جمع آوری و متمرکز سازی بشوند تا ضمن حفظ و نگهداشت صحیح ، این مرکز نقش مهمی در پیشبرد امور مرتبط با عملیات و تولید ایفا نماید .
وی همچنین از شروع فرآیند آرشیو سازی دیجیتال اسناد موجود به وسیله ی اسکنر و نگهداری به صورت فایل های pdf خبر داد و گفت : در تلاش هستیم با همکاری سایر مدیریت ها ، کلیه ی اسناد و مدارک مرتبط با عملیات و تولید را شناسایی ، دسته بندی و مستند نگاری نماییم تا در هنگام درخواست به راحتی بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.