تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
10

مراسم رونمایی از دو جلد کتاب با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان و هیئت همراه در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز

  • کد خبر : 3631
  • 07 مهر 1400 - 10:07
مراسم رونمایی از دو جلد کتاب با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان و هیئت همراه در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز
امید جنوب - مراسم رونمایی از دو جلد کتاب با عنوان فرآیند تولید سیمان تألیف محمود کاظمی استاد مرکز و علی ابوالفتحی دانشجوی مرکز و همچنین آنچه درباره بیماری ویروس کرونای جدید(کووید_۱۹) بدانید. تالیف دکتر الهه زلقی و دکتر مهناز عامری استاد و کارمند مرکز با حضور دکتر رحیم قاسمیه رئیس دانشگاه جامع علمی و هیئت همراه در مرکزآموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز، روز یکشنبه  مورخ ۲۸ شهریور ماه  ۱۴۰۰ مراسم رونمایی در تالار اجتماعات شهدای هسته ای مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز برگزار گردید.

اسماعیل احمدی فر ریاست مرکز در این مراسم رونمایی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به دکتر قاسمیه و هیئت همراه ، با بیان این که انتشار کتب مختلف موجب افزایش تولید جهانی علم و ارتقاء جایگاه علمی کشور می‌شود. گفت: که خوشبختانه کشور عزیزمان در این اواخر از رشد شتاب علمی مناسبی برخوردار بوده که ریشه در سیاستهای تعلیمی و فناوری نظام دارد؛ البته علم دوستی و عالم پروری مردم کشورمان نیز بی تأثیر نبوده است.
وی به ظرفیت ها و پتانسیل بالقوه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز بنابر سیاست های بلند مدت و کوتاه مدت به تهیه کتاب های  های علمی، پژوهشی و تخصصی توسط اساتید مرکز پرداخته است که مهم ترین سیاست های بلند مدت مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز است.
احمدی فر افزود:
ایشان در ادامه بر انتقال تجربیات نیروها و دانشجویان توانمند شهرداری اهواز به نسل های آینده تاکید کرد و اذعان داشت: در استان خوزستان مبنی بر ظرفیت های متعدد در حوزه شهرداری ها می بایست در جهت یادگیری و پیشرفت نسل آینده تلاش کنیم. آنگونه که می دانید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز شرط اصلی یادگیری است. از این سو کتاب های  معتبر بر اساس دانش ها و مقالات اساتید برجسته دانشگاه تهیه شد.

در ادامه مراسم دکتر قاسمیه ایراد سخن کردند:

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان پس از تقدیر و تشکر از آقای احمدی فر  و پرسنل مرکز و قدردانی از زحمات آنها با اشاره به ظرفیت های بالا استان و اینکه استان خوزستان  سرزمین فرصت ها است می توانیم از این فرصت ها با برنامه ریزی درست و علمی استفاده کنیم و آن ها را تبدیل به موفقیت برای استان کنیم.

درپایان دکتر قاسمیه با اشاره به اینکه مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز  در مسیر درست علمی و پژوهشی و فرهنگی  حرکت می کند افزود : ما با تمام توان در همه زمینه ها از تمامی مراکز علمی کاربردی استان خوزستان  حمایت می کنیم تا به امید خدا بتوانیم فرصت های موجود در استان خوزستان را تبدیل به موفقیت  کنیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از علی ابوالفتحی دانشجوی مرکز (مولف کتاب) تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.