تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
13

مراسم جشن تکلیف فرزندان پرسنل شهرداری اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 4696
  • 05 آبان 1400 - 9:48
مراسم جشن تکلیف فرزندان پرسنل شهرداری اهواز برگزار شد
امید جنوب - بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۵ آبان ماه، مراسمی با حضور شهردار کلانشهر اهواز، رئیس شورای شهر، چند تن از اعضای شورا و جمعی از فرزندان دختر پرسنل شهرداری در سالن شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، در این مراسم که با همت حوزه بسیج شهرداری برگزار شد، رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز ضمن تبریک به این دانش آموزان خطاب به آنان عنوان کرد: رسیدن به سن تکلیف مرحله مهمی در زندگی هر شخص است و باید از این فرصت طلایی به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: نوجوانان با رسیدن به سن تکلیف در واقع خود را آماده مسئولیت پذیری در زندگی می‌کنند و این مرحله بهترین تمرین برای زندگی آینده خواهد بود.

شهردار اهواز گفت: خداوند سن تکلیف را در دختران و پسران متفاوت قرار داده و پایین تر بودن سن تکلیف برای دختران نشان از اهمیت بالای آن در زندگی و نشان دهنده آن است که دختران باید از همان دوران نوجوانی عفت و حجاب خود را مراقبت نمایند.

امینی خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز بنا دارد در کنار وظیفه خود با عنوان خدمات رسانی به عموم شهروندان، برنامه های ویژه ای برای کارکنان خود و خانواده های آنان داشته باشد.

در ادامه این مراسم، سیاوش محمودی رییس شورای شهر و محمد حسین ملایی زمانی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، در سخنانی رسیدن به مرحله مهم سن تکلیف را به دختران حاضر در جلسه تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.