تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

مراسم تودیع و معارفه انتصابات جدید شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

  • کد خبر : 8838
  • 04 اسفند 1400 - 19:17
مراسم تودیع و معارفه انتصابات جدید شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد
سه شنبه 3 اسفند ماه 1400 جلسه تکریم و معارفه مدیریت امور فنی و معارفه ریاست روابط عمومی و پژوهش و توسعه این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، سه شنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ جلسه تکریم و معارفه مدیریت امور فنی و معارفه ریاست روابط عمومی و پژوهش و توسعه این شرکت برگزار شد.
در این نشست غلامحسین موازی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور فنی، آقای امید نصیری به عنوان رئیس روابط عمومی و آقای عیسی نویری به عنوان رئیس پژوهش و توسعه شرکت معارفه شدند. و از اقایان رضا عباسی و ناصر فراهانی به عنوان مدیر پیشین امور فنی و رئیس پیشین روابط عمومی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این مراسم اظهار داشت: انتصابات جدید در هر سازمان به مثابه ورزش دو امدادی است، و مدیریت ها و وظایف را به افراد تازه نفس با دیدگاه ها جدید انتقال می دهد که این امر باید موجبات پویایی و حرکت بیشتر سازمان گردد. ایشان افزود: دانش و تجربیات آقای موازی در سالیان متمادی در مناطق نفتخیز جنوب بسیار ارزنده می باشد و از این لحاظ جزو برترین های صنعت نفت جنوب هستند که حضورشان بی شک می تواند موجبات ترقی و حرکت به سوی اهداف عالیه سازمان قرار گیرد.

مهندس عذاری اهوازی با قدردانی از زحمات آقای عباسی در طول به عهده داشتن مدیریت امور فنی، گفت: با ادامه حضور آقای عباسی در کمیته های مختلف شرکت و انتصابشان به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فنی از تجربیات و دانش فنی ایشان کماکان استفاده خواهد شد.
مهندس عذاری اهوازی با اشاره به میادین توسعه نیافته حوزه مدیریت شرکت، مانند میادین سوسنگرد و اروند بیان داشت: مسئولیت تکمیل و بروزرسانی طرح های مطالعاتی این میادین بر عهده شرکت نفت و گاز اروندان می باشد که این امر باید مورد اهتمام قرار گیرد.
در ادامه مهندس موازی سرپرست جدید مدیریت امور فنی با بیان سوابق پیشین خود در عملیات مخازن، مطالعات مخازن و طرح بزرگ ۲۸ مخزن شرکت مناطق نفتخیز جنوب عنوان داشت: در زنجیره توسعه از چاه تا تأسیسات سطح الارضی به توسعه مخزن توجه کافی نشده است و شناخت و شناسایی پتانسیل های هر مخزن و بالفعل کردن آنها از اولویت ها و برنامه های مهم می باشد که امیدوارم در مدت تصدی این سمت با کمک کارشناسان نخبه و مستعد شرکت به سرانجام مطلوب رسد.
در پایان مهندس عذاری اهوازی با معارفه آقای امید نصیری به عنوان رئیس روابط عمومی و آقای عیسی نویری به عنوان رئیس پژوهش و توسعه شرکت از روسای پیشین تقدیر به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.