تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
قلی پور :

مراسم تقدیر از سیمبانان برق اهوازبرگزار شد

  • کد خبر : 10342
  • 01 اردیبهشت 1401 - 11:39
مراسم تقدیر از سیمبانان برق اهوازبرگزار شد
امید جنوب _ مدیرعامل برق اهواز در مراسم روز جهانی سیمبان گفت: اهمیت تامین برق به عنوان یک عنصر حیاتی در زندگی شهروندان بگونه ای است که امکان وقفه در استمرار آن دور از ذهن است و این مهم مرهون تلاش سیمبانان ایثارگری است که در سرما و گرما و گرد و خاک و باد و باران در صحنه حضور دارند.

مدیرعامل برق اهواز در مراسم روز جهانی سیمبان گفت: اهمیت تامین برق به عنوان یک عنصر حیاتی در زندگی شهروندان بگونه ای است که امکان وقفه در استمرار آن دور از ذهن است و این مهم مرهون تلاش سیمبانان ایثارگری است که در سرما و گرما و گرد و خاک و باد و باران در صحنه حضور دارند.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهوازمدیرعامل این شرکت در مراسم روزجهانی سیمبان و تقدیر از همکاران سیمبان گفت: با همه پیشرفتهائی که در عرصه فناوری در زندگی صورت گرفته اما یکسری اصول بنیادین همچنان دست نخورده باقی مانده اند ویکی از این اصول روحیه ایثارگری است که باعث می شود عده ای از انسانهابدون چشمداشت برای رفاه و آسایش همنوعان خود گام بردارند و سیمبانان بخش مهمی از این گمنامان ایثارگر هستند.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: آنچه باعث شده صنعت برق با افتخار خدمات خود را در تمامی ایام سال و در سرما و گرما و بدون وقفه به مردم عزیز ارائه دهد و به عنوان صنعتی پیشرو در کشور مطرح شود مرهون دستان توانمند و ایثارگر”سیمبانان عزیز”ی است که با جدیدت و مسولیت پذیری در تمام ساعات شبانه روز پای کار ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: اینجانب لازم می دانم ضمن ارج نهادن به این تلاش و مجاهدت شما سیمبانان عزیز که با کوشش مضاعف و شبانه روزی خود، نقش ارزنده ای در پایداری شبکه برق و رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز دارید از تک تک شما تقدیر و تشکر بنمایم.

وی در پایان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای عبور موفق از پیک تابستان سال جاری گفت: همانگونه که استحضار دارید تابستان سختی پیش رو داریم و برای عبور موفق از پیک و استمرار خدمات مطلوب به مردم شریف کلانشهر اهواز نیازمند تلاش مضاعف همه بخشهای شرکت خصوصا قسمتهای فنی و مهمی همچون سیمبانی هستیم که انشالله بتوانیم رفاه و آسایش مردم را فراهم کنیم.

در ادامه جلسه با اهدا لوح سپاس از تعدادی از سیمبانان شرکت به نمایندگی از سایر همکارانشان تقدیر به عمل آمد.روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.