تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
12
معاون استاندار خوزستان:

مخالف فروش تیم‌های ورزشی خوزستان خارج از استان هستیم

  • کد خبر : 2579
  • 14 شهریور 1400 - 10:06
مخالف فروش تیم‌های ورزشی خوزستان خارج از استان هستیم
امید جنوب - معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مخالف فروش تیم‌های ورزشی خوزستان به بیرون از استان هستیم و نباید این اتفاق رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا نجاتی شنبه شب در نخستین نشست شورای ورزش که در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه در استانی زندگی می‌کنیم که موضوع نفت و ورزش با هم عجین شده‌اند افزود: تیم‌های نفت آبادان و مسجدسلیمان، ۲ تیم ریشه‌دار هستند که باید پیگیر مشکلات آنها بود.

وی افزود: در خوزستان با توجه به علاقه‌مندی جوانان به فوتبال و پشتوانه سازی نفت، ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و آبادان در خوزستان شکل گرفته و تا به امروز فعالیت دارند اما برای ادامه حیاتشان نیاز به حمایت دارند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در خوزستان شرکت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند در قبال مسوولیت اجتماعی خود به ورزش کمک کنند لذا باید ساماندهی شوند تا از زیر بار مسوولیت اجتماعی خود شانه خالی نکنند.

وی افزود: خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که می‌توان از این ظرفیت برای کمک به ورزش استان استفاده کرد. لازم است که یک جلسه با حضور مجمع نمایندگان استان، رییس کمیسیون انرژی که خود خوزستانی بوده و مسوولان ۲ تیم نفتی برگزار و در خصوص کمک به این تیم‌ها تصمیم گیری شود.

نجاتی ادامه داد: از سوی دیگر باید نشست مشترکی بین مسوولان وزارت ورزش و جوانان، وزارت نفت، استاندار خوزستان و رییس مجمع نمایندگان خوزستان برگزار شود و پیش از شروع لیگ تکلیف این ۲ تیم نفتی مشخص شود.

وی افزود: شان تیم‌های خوزستان نباید اینگونه باشد که هر سال با رایزنی، مبلغی قطره چکانی، به تیم‌های نفتی پرداخت شود و مجدد برای فصل بعد دچار مشکل شویم لذا باید یک بار برای همیشه وضعیت تیم‌های نفتی خوزستان مشخص شود.

تیم‌های نفت آبادان و مسجدسلیمان فصل گذشته به ترتیب در مکان‌های دهم و سیزدهم رده‌بندی جای گرفتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.