تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7
رئیس شورای شهر اهواز:

لزوم تلاش در تقویت فرهنگ توسعه شهری

  • کد خبر : 8956
  • 09 اسفند 1400 - 14:08
لزوم تلاش در تقویت فرهنگ توسعه شهری

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز صبح امروز در برنامه خانه تکانی شهری که با مشارکت شهروندان انجام شد، اظهار کرد: در سالیان گذشته مسئله آب های سطحی یکی از معضلات کلانشهر اهواز بود اما امسال با تلاش شبانه روزی شهردار، معاونین، مدیران و همه کارکنان شهرداری تا حدودی […]

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز صبح امروز در برنامه خانه تکانی شهری که با مشارکت شهروندان انجام شد، اظهار کرد: در سالیان گذشته مسئله آب های سطحی یکی از معضلات کلانشهر اهواز بود اما امسال با تلاش شبانه روزی شهردار، معاونین، مدیران و همه کارکنان شهرداری تا حدودی رفع شد و مردم احساس رضایت کردند و این پیام را به ما دادند.

وی افزود: اقدامات بسیاری در بخش های مختلف فرهنگی و عمرانی و همه بخشهایی که در حوزه خدمات شهری است در این شش ماه اخیر انجام شده است و جای قدردانی دارد.

محمودی عنوان کرد: اگر گاهی برخی شهرها را الگوی خود قرار می دهیم ناشی از فرهنگ، فکر، باور، گفتار و عمل شهرهای توسعه یافته است و اگر بنا است مدیریت شهری ما نیز در مسیر توسعه حرکت کند نیاز به تقویت فرهنگ دارد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به ظرفیت های این شهر، گفت: اهواز با ظرفیت هایی که دارد می تواند یکی از زیباترین کلانشهرها باشد، وجود رودخانه کارون و اقوام بزرگترین ظرفیت است، اگر از این ظرفیت عقب مانده ایم لازمه تغییر نگاه و باور است که امروز مدیریت شهری این نگاه را دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی شهری، تصریح کرد: مسیر زیبایی شهر اهواز را از پاکبانی آغاز کردیم و مردم را به خانه تکانی شهر دعوت می کنیم چرا که اول باید از خودمان شروع کنیم‌.

محمودی با بیان اینکه مسئله ای که امروز شهر ما را آزار می دهد مسئله پسماند است، ادامه داد: همه ما دیده ایم که تا پاسی از شب زباله ها جمع آوری نمی شوند، به نظر می رسد هنوز مسئله مهم پسماند در اهواز فرهنگ سازی نشده است و این مهم باید از خودمان و پاکبان ها آغاز شود.

رئیس شورای شهر اهواز با تاکید بر اینکه باید در مسیر زیبایی و حل معضلات شهر گامهای بلندتری برداریم، گفت: اولین گام تقویت باور است ، شهرداری نزدیک به ۹ هزار نفر نیرو دارد اگر بخواهند از خود و خانواده هایشان آغاز کنند قطعا تاثیر‌گذار است و همه مدیران باید سفیران زیبایی شهر باشند.

وی در پایان یادآور شد: در خصوص کنترل سگ های بلاصاحب در اهواز اقدامات قابل تاملی انجام شده است و جای تقدیر دارد، امید است شاهد این باشیم که در پایان دوره این مدیریت شهری، شهر اهواز نه یک قدم بلکه چندین قدم جلوتر باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.