تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6
عضو شورای شهر ایذه :

لزوم استفاده از دانش‌بنیان‌ها برای رفع معضلات شهر

  • کد خبر : 9993
  • 22 فروردین 1401 - 21:56
لزوم استفاده از دانش‌بنیان‌ها برای رفع معضلات شهر
امید جنوب - عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: شهرداری می‌تواند برای رفع چالش‌های شهری از جمله مشکلات موجود در فضای سبز از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، علیرضا خسروی در خصوص ضرورت استفاده از دانش‌بنیان‌ها برای رفع چالش‌های موجود در مدیریت شهری، اظهار کرد: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری توجه خاصی به تولید داخل و اتکا بر توان علمی جوانان ایرانی داشته‌اند و این مهم را همواره مورد تاکید قرار داده‌اند و با ذکاوت خاص و با توجه به نیاز امروز جامعه و تغییر نسلی که در دانشگاه‌ها رخ داده است، امسال را با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کرده‌اند؛ شورای اسلامی شهر ایذه نیز برای تحقق این امر در مدیریت شهری تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: لازم است مدیریت شهری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی به ویژه در حوزه هوشمندسازی، ترافیک و آبیاری فضای سبز برای رفع چالش‌های شهر استفاده کند، شورای اسلامی شهر می‌تواند رابطه شرکت‌های دانش‌بنیانی که تولیدکننده فناوری‌های خاص و مورد استفاده در فضاهای شهری هستند و به رفع مشکلات شهری و شهروندان کمک می‌کنند را با مجموعه شهرداری برقرار کند.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه تاکید کرد: مسئله آب نه تنها در خوزستان و ایران بلکه در دنیا به یک مسئله اساسی تبدیل شده است، لذا یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که می‌توان در آن از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرد؛ حوزه آبیاری فضای سبز برای جلوگیری از هدررفت آب است.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر ایذه در سال جدید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد فضای شهری مناسب برای شهروندان به کار خواهد گرفت تا بیشترین رضایتمندی را برای شهروندان ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.