تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8

فیلم داستانی بیست و یک روز قبل در ایستگاه پایانی

  • کد خبر : 8070
  • 05 بهمن 1400 - 16:08
فیلم داستانی بیست و یک روز قبل در ایستگاه پایانی
امید جنوب- با پایان آخرین مرحله تدوین و صداگذاری فیلم داستانی بیست و یک روز قبل آخرین ساخته عادل مسلمانی فیلمساز خوزستانی ، این فیلم آماده پخش گردید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، عادل مسلمانی نویسنده و کارگردان این فیلم که دهمین ساخته نیمه بلندش است ، با اشاره به موضوع فیلم یاد شده اظهار کرد: فیلم بیست و یک روز قبل بر اساس یک داستان واقعی و به سفارش موسسسه خیریه بیمارستانی یاوران توانمند رازی  با مدت زمان ۳۵ دقیقه تهیه و تولید شده است.

وی به هدف از ساخت این فیلم اشاره کرد و افزود : اعتقادات عمیق ما مسلمانان مبنی بر تاثیرات مثبت  سنت حسنه انفاق و صدقه  در طول زندگی خود و همچنین  باورهای صحیح  در گره گشایی از مشکلاتمان در صورت توسل به ائمه اطهار از مهمترین عوامل شکل گیری این فیلمنامه بود.

مسلمانی به معرفی عوامل فیلم یاد شده پرداخت و گفت : در این فیلم افتخار حضور بازیگران صاحب نام خوزستانی که ید طولانی در بازیگری نمایش داشته اند ، نصیبم شد که می توان به محمد جعفری – ناصر میاحی – مهرداد انجینی اشاره کنم و سایر بازیگران فیلم عبارتند از سعد نیکبخت – مرضیه بیگدلی – محمد مرهمی –فرهاد باوی فر عبدالحمید خمیسی –یوسف عبیدی نیسی و..

نویسنده فیلم بیست و یک روز قبل در خصوص دیگر بازیگران فیلم گفت : خوشبختانه از امتیازات فیلم یاد شده حضور بازیگرانی بود که در نقش  واقعی خودشان جلوی دوربین رفتند که می توان به ندا صادقیان در نقش مددکار و زهره دهکردی در نقش مسیول خیریه و همچنین شهره شجیراتی در نقش پرستار اشاره کنم که با اطمینان خاطر میتوانم بگویم از نقاط قوت این فیلم بود.

مسلمانی به عوامل فنی فیلم نیز اشاره کرد و گفت : سید باقر موسوی بعنوان تصویر بردار – سید محمد موسوی دستیار – یوسف عبیدی نیسی صدا بردار – کوثر مسلمانی عکاس – و..در این پروژه مشارکت داشتند.

وی مدت زمان تصویربرداری را حدود پنج روز در اهواز بویژه بیمارستان رازی اعلام کرد و گفت : تدوین و صداگذاری فیلم نیز طی یکهفته ی فشرده توسط اینجانب انجام  گرفته است.

گفتنی است عادل مسلمانی عکاس و خبرنگار خوزستانی با بیش از دو دهه فعالیت هنری، شرکت فیلمسازی پل سفید خوزستان را نیز تاسیس کرده و در زمینه های مختلف فیلمسازی بویژه تهیه و تولید فیلمهای مستند ،تبلیغاتی و…به فعالیت خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.