تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان:

فکری شرایط سختی برای ما گذاشت / به آینده با پورموسوی امیدواریم

  • کد خبر : 2677
  • 16 شهریور 1400 - 10:31
فکری شرایط سختی برای ما گذاشت / به آینده با پورموسوی امیدواریم
امید جنوب - مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که فکری شرایط سختی برای ما گذاشت و شرایط باشگاه را نیز نپذیرفت، گفت: طی صحبت هایی که هنگام عقد قرارداد با پورموسوی سرمربی جدید تیم داشتیم، واقعا به آینده نفت امیدوار شدیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، محمد نظری در گفت و گو با خبرنگاران درباره عدم همکاری با محمود فکری و انتخاب پورموسوی به عنوان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: حقیقتا آقای فکری شرایط سختی برای ما گذاشت و شرایط باشگاه را نیز نپذیرفت و مجبور به قطع همکاری شدیم و آقای پورموسوی را به عنوان سرمربی نفت انتخاب کردیم. پورموسوی نیز بر کار خود مسلط است و مربی‌ای است که به بازیکنان بومی استان اهمیت می دهد.

وی با بیان این که صد درصد به آینده نفت با پورموسوی امیدوارم، افزود: با این مربی مطمئنم که تیم در میانه های جدول می ماند و دیگر نگران سقوط تیم نخواهیم بود. لیست پورموسوی برای جذب بازیکن به باشگاه داده شده است و کار را از همان زمان عقد قرارداد با این مربی شروع کردیم و اردوی تیم نیز از روز چهارشنبه در تهران آغاز می شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: مردم مسجدسلیمان و هواداران فهیم تیم نیز نگران نباشند زیرا تلاش مجموعه باشگاه این است که تیمی مقتدر و آبرومند وارد لیگ بیست و یکم شود. امسال تلاش می کنیم بیشتر ترکیب تیم متشکل از بازیکنان بومی استان باشد و این موضوع برای ما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه طی صحبت‌هایی که هنگام عقد قرارداد با پورموسوی داشتیم، واقعا به آینده نفت امیدوار شدیم، افزود: به هر حال باتوجه به لیستی که پورموسوی در اختیار ما گذاشته است و اسامی و سابقه آن ها، به نتیجه گیری با این مربی امیدوار هستیم.

وی همچنین درباره شرایط مالی باشگاه نیز گفت: خدا را شکر با پافشاری ها و رایزنی های بسیاری که با مسئولان در خوزستان و تهران داشتیم، وضعیت مالی مان نسبت به فصل قبل، قطعا خیلی بهتر است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.