تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7
معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز خبر داد

فوت ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر : 8712
  • 03 اسفند 1400 - 10:56
فوت ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در شبانه‌روز گذشته
امید جنوب- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ هزار و ۱۲۳ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که این آمار نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۳۹۱ نفر کاهش داشته است. در این مدت، یک هزار و ۴۹۷ بیمار شناسایی شده‌اند که میزان موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته ۸۷ مورد بیشتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی افزود: در این مدت ۱۰۰ بیمار نیز در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن ۱۱ مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی‌ها نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در این روز ۲ هزار و ۷۹۰ بیمار بهبود یافتند. ۲۵ هزار و ۴۰۶ بیمار نیز در حال گذراندن ایام قرنطینه خانگی هستند.

وی گفت: کاهش مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ثابت ماندن تعداد بیماران بستری و فوتی نشانگر ثبات و پایداری در روند رو به گذر از پیک بیماری است.

علوی با اشاره به ادامه روند کند واکسیناسیون کرونا در خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۹۰۷ هزار دوز واکسن در خوزستان تزریق شده است بدین ترتیب پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال حدود ۸۵ درصد و نوبت دوم ۷۲ درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۲۸.۵ درصد است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز حدود ۷۰ درصد و ثابت است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.