تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
فرماندار دشت آزادگان:

فعالیت اقتصادی مرز چذابه فقط در روز عید نوروز تعطیل است

  • کد خبر : 9459
  • 29 اسفند 1400 - 12:47
فعالیت اقتصادی مرز چذابه فقط در روز عید نوروز تعطیل است
امید جنوب _ فرماندار دشت آزادگان گفت: فقط در روز عید و تحویل سال نو مرز چذابه برای امر صادرات و واردات تعطیل است و در باقی ایام مرز فعال است.

به گزارش امید جنوب، حمید سیلاوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: هیچگونه محدودیتی برای صادرات به کشور عراق از مرز چذابه اعمال نشده است و فعالان اقتصادی می‌توانند همچون گذشته در ایام نوروز فعالیت داشته باشند.

وی افزود: هیچ مسافر و زائری در ایام نوروز اجازه تردد به کشور عراق ندارد مگر در شرایط خاص همچون بیمار بودن، داشتن همسر عراقی، دانشجو بودن؛ در غیر این صورت مسافری از مرز چذابه به سمت کشور عراق یا برعکس نمی‌تواند تردد داشته باشد.

فرماندار دشت آزادگان اظهارداشت: برای هرگونه تردد در مرز چذابه رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است و افرادی که در مرز تردد دارند حتما باید ۲ دُز واکسن کرونا را زده باشند در غیر این صورت باید حتما آزمایش پی سی آر کرونا را انجام دهند تا اجازه تردد داشته باشند.

سیلاوی با اشاره به افزایش چشمگیر مسافرت زائران راهیان نور به یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی و استقبال از زائران راهیان نور و حفظ امنیت آنها در این شهرستان انجام شده است.

مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان  از مرزهای تجاری کشور است که در شرایط عادی روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون از این مرز کالا صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.