تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

فرمانده بسیج شهید تندگویان، خدمات صنعت نفت جنوب به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد

  • کد خبر : 3806
  • 13 مهر 1400 - 9:59
فرمانده بسیج شهید تندگویان، خدمات صنعت نفت جنوب به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد
امید جنوب - فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با تشریح خدمات ارائه شده از سوی موکب متمرکز شهدای صنعت نفت به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه، از جابجایی روزانه زائران با اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس از شلمچه به اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی نفتخیز، سرهنگ عباس ممبینی گفت: این موکب با پیشنهاد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با همکاری شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در استان خوزستان همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات راه‌اندازی شد و در مدت بیش از یک هفته خدمات ایاب و ذهاب و تغذیه به زائران ارائه داد.

وی افزود: در بخش جابجایی زوار و انتقال آنها به مرکز استان با همکاری مدیریت عملیات ترابری مناطق نفتخیز جنوب و اختصاص حدود ۷۰ دستگاه اتوبوس، زائرانی که از مرز زمینی وارد کشور شدند به صورت روزانه به اهواز انتقال یافتند.

سرهنگ ممبینی گفت:‌ همچنین با همکاری مدیریت عملیات غیرصنعتی مناطق نفتخیز، شرکت ملی حفاری ایران و اروندان روزانه بیش از ۱۲هزار پرس غذا برای صبحانه، نهار و شام و بیش از ۲۴ هزار بطری آب برای زائرن تامین و توزیع شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته موکب بسیج شهیدتندگویان در مرز چذابه استقرار می‌یافت بیان داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت اعزام زائران از مرز زمینی، امسال فقط در مرز شلمچه به صورت محدود حضور داشتیم.

سرهنگ ممبینی خاطرنشان ساخت:‌ موکب متمرکز شهدای صنعت نفت در سال‌های گذشته که تردد به عتبات بدون محدودیت انجام می‌شد علاوه بر ایاب و ذهاب و تامین آب و غذای زائران، خدمات اسکان نیز به زائران ارائه می‌داد.

فرمانده حوزه بسیج شهیدتندگویان ادامه داد: در مدت برپایی موکب روزانه بیش از ۲۰ نفر از بسیجیان در محل مستقر بودند و در امر خدمات رسانی به زائران همکاری داشتند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.