تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6

فراخوان جذب داوطلب کادر درمانی برای بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان

  • کد خبر : 1724
  • 24 مرداد 1400 - 19:31
فراخوان جذب داوطلب کادر درمانی برای بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان
امید جنوب - دانشگاه علوم پزشکی آبادان از داوطلبان کادر درمان که برای یاری رساندن به همکاران خود در شرایط پیک پنجم کرونا آمادگی دارند، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه‌ای با فراخوان جذب داوطلب کادر درمانی برای همکاری در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان اعلام کرد: “با توجه به قرار گرفتن در پیک پنجم بیماری کووید – ۱۹ در منطقه، علی‌رغم اینکه تمام مجموعه کارکنان بهداشت و درمان، ایثار و از خودگذشتگی را به اوج رسانده‌اند ولی متأسفانه با کمبود نیروی انسانی در مراکز تابعه این دانشگاه مواجه هستیم.

لذا به منظور یاری‌رسانی به کادر درمان، از داوطلبان رشته‌های مربوطه شامل پزشک، کارشناس پرستاری، کارشناس مامایی، کارشناس بیهوشی، کارشناس اتاق عمل و همچنین دانشجویان رشته‌های یاد شده، در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان دعوت می‌شود به یاری همکاران و هموطنان خود بشتابند.

امید است با یاری شما عزیزان بتوانیم در این ایام سخت از داغدار شدن خانواده‌های دل‌نگران این بیماران تا حد ممکن پیشگیری کنیم.

بی‌شک این جانفشانی و از خودگذشتگی شما داوطلبان عرصه سلامت در نزد خداوند سبحان بی‌پاسخ نخواهد ماند و بار دیگر رشادت‌های مردم ولایت‌مدار خطه ایثار و شهادت همچون خورشید بر تارک این سرزمین خواهد درخشید.

علاقه‌مندان به مشارکت در این حرکت خداپسندانه در صورت تمایل می‌توانند از روز دوشنبه، ۲۵ مردادماه برای ثبت نام به اداره منابع انسانی در طبقه دوم ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی آبادان واقع در ابتدای خیابان ۳۰ متری ذوالفقاری مراجعه و یا با تلفن شماره ۰۶۱۵۳۳۸۴۰۱۸ تماس حاصل نمایند.”

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.