تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

عملیات اجرای پروژه‌های نیمه تمام اهواز فعال می‌شود

  • کد خبر : 4505
  • 30 مهر 1400 - 12:21
عملیات اجرای پروژه‌های نیمه تمام اهواز فعال می‌شود
امید جنوب - شهردار اهواز گفت: عملیات اجرای پروژه‌های نیمه تمام اهواز با رفع موانع در چند روز آینده فعال می‌شود.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب ، اظهار کرد: اگر قطار شهری را پروژه بزرگ مقیاس و ملی در نظر بگیریم پروژه‌های تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف (چهار شیر) و شهید چمران در مجاورت دانشگاه پروژه‌های متوسط مقیاس هستند که تقریباً به صورت تعطیل در آمده است.

وی افزود: طی صحبت‌های انجام شده با استاندار خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا و با ورود دادستان به اختلاف شهرداری کارون و اهواز مشکلاتی که در پروژه شهید چمران وجود داشته خوشبختانه مرتفع شده و مقوله ادامه پروژه با تعهدات طرفین از هم جدا شده است.

شهردار اهواز گفت: تفاوت‌ها و اختلافاتی که منتج به درآمد یا محاسنی برای طرفین نمی‌شود باید کنار گذاشته شود و به فکر حل مسئله باشیم که خوشبختانه این اراده اکنون در اهواز وجود دارد.

وی در خصوص اختلاف شهرداری اهواز و کارون توضیح داد: شهر کارون از اهواز جدا نیست و تفاوتی با اهواز ندارد منافع همه یکی است و با همکاران خودمان در شهرداری کارون صحبت شده است و در آینده با جلساتی که برگزار می‌شود انشااله با همدلی و هم افزایی مشکلات به وجود آمده مرتفع شوند.

امینی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری اهواز تاکید کرد: قرار است که زمین‌های واگذار شده یا جایگزین شوند یا به نحوی با شهرداری کارون توافق شود تا قرارگاه بتواند با انگیزه بیشتر فعالیت خود را شروع کند و با توجه تزریق بودجه انجام شده و جدا کردن کار قرارگاه و تعهدات مالی شهرداری در طی هفته پیش رو پروژه تقاطع غیرهم سطح شهید چمران فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: در مورد پروژه نیمه تمام تقاطع شهید کجاف (چهار شیر) هم با پیمانکار صحبت شده و با تزریق منابع مالی این تقاطع نیز طی چند روز آینده فعال می‌شود.

شهردار اهواز توضیح داد: از دیگر پروژه‌های نیمه تمام شهر اهواز آسفالت و استانداردسازی چند خیابان و شریان‌های اصلی هستند که با اولویت بندی به خصوص در مناطق شمالی و حاشیه کارون به زودی فعال می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.