تاریخ : جمعه, ۶ خرداد , ۱۴۰۱ 26 شوال 1443 Friday, 27 May , 2022
3
سید محمد مرعشی مدیر کل استان خوزستان

علاوه بر سامانه ۱۴۲۰ (وب، مکاتبه، تماس تلفنی، پیامک) ، مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک نیز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند

  • کد خبر : 8065
  • 05 بهمن 1400 - 12:32
علاوه بر سامانه ۱۴۲۰ (وب، مکاتبه، تماس تلفنی، پیامک) ، مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک نیز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند
امید جنوب - علاوه بر سامانه 1420 (وب، مکاتبه، تماس تلفنی، پیامک) ، مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک نیز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان در خصوص خدمات جدید سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گفت : امروزه سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یکی از ابزارهای رایج دیجیتال در کسب و کارهای متنوع جایگاه خود را تثبیت نموده و سازمان‌های موفق از این راه حل جهت افزایش منافع و کاهش زمان ارائه خدمت به مشتری بهره می‌برند. در همین راستا تنوع درگاه‌های ارتباطی به عنوان افزونه‌ای بر سامانه مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند جهت ایجاد دسترسی به اطلاعات و تسهیل تعامل با مخاطبان با هدف بهبود روابط و تقویت همکاری میان ذینعفان مد نظر قرار گیرد.
سازمان تامین اجتماعی علاوه بر درگاه‌های ارتباطی موجود شامل پورتال ۱۴۲۰(وب)، مرکز تماس تلفنی ۱۴۲۰، مشاوره حضوری و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، نسبت به فعال سازی درگاه پست الکترونیک به آدرس: ۱۴۲۰@tamin.ir نیز اقدام و بستر ارتباطی فیمابین سامانه CRM و پست الکترونیک را ایجاد نموده است. در این راستا مخاطبان می‌توانند با ارسال درخواست خود به آدرس موصوف، از همان طریق نیز پاسخ خود را دریافت نمایند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.