به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان در خصوص خدمات جدید سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) گفت : امروزه سامانههای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یکی از ابزارهای رایج دیجیتال در کسب و کارهای متنوع جایگاه خود را تثبیت نموده و سازمانهای موفق از این راه حل جهت افزایش منافع و کاهش زمان ارائه خدمت به مشتری بهره میبرند. در همین راستا تنوع درگاههای ارتباطی به عنوان افزونهای بر سامانه مدیریت ارتباط با مشتری میتواند جهت ایجاد دسترسی به اطلاعات و تسهیل تعامل با مخاطبان با هدف بهبود روابط و تقویت همکاری میان ذینعفان مد نظر قرار گیرد.
سازمان تامین اجتماعی علاوه بر درگاههای ارتباطی موجود شامل پورتال ۱۴۲۰(وب)، مرکز تماس تلفنی ۱۴۲۰، مشاوره حضوری و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، نسبت به فعال سازی درگاه پست الکترونیک به آدرس: ۱۴۲۰@tamin.ir نیز اقدام و بستر ارتباطی فیمابین سامانه CRM و پست الکترونیک را ایجاد نموده است. در این راستا مخاطبان میتوانند با ارسال درخواست خود به آدرس موصوف، از همان طریق نیز پاسخ خود را دریافت نمایند.
سید محمد مرعشی مدیر کل استان خوزستان
علاوه بر سامانه ۱۴۲۰ (وب، مکاتبه، تماس تلفنی، پیامک) ، مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک نیز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند
امید جنوب - علاوه بر سامانه 1420 (وب، مکاتبه، تماس تلفنی، پیامک) ، مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیک نیز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند
لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8065
- ارسال توسط : admin
- 500 بازدید
- بدون دیدگاه