تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

ظرفیت بستری بیماران کرونایی دربیمارستان امام‌خمینی(ره) اهوازتکمیل است

  • کد خبر : 2231
  • 04 شهریور 1400 - 17:08
ظرفیت بستری بیماران کرونایی دربیمارستان امام‌خمینی(ره) اهوازتکمیل است
امید جنوب - رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: کلیه تخت‌های بستری عادی و ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز پر شده است

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر علیرضا قنبران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به کاهش سن ابتلا و فوت بیماران مبتلا به کرونا بیان کرد: گونه دلتا ویروس کرونا بیش از گونه‌های قبلی جوانان را هدف گرفته و این یک زنگ خطر و هشدار برای آنها است. 

وی افزود: در پیک اخیر کرونا، سن مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا بسیار پایین‌تر از قبل شده و ما روزانه شاهد مراجعه جوانانی هستیم که با علایمم کرونا به بیمارستان امام خمینی(ره)اهواز مراجعه، و متاسفانه برخی از آنها نیز، با وجود تلاش کادر پزشکی، فوت می‌کنند.

وی ادامه داد: افزایش آمار مراجعه بیماران مبتلا کرونایی به بیمارستان امام خمینی(ره) از ابتدای مرداد آغاز شد، و با گذشت بیش از یک ماه از آغاز موج فعلی، روند مراجعه بیماران به این بیمارستان همچنان افزایشی است.

قنبران افزود: به منظور افزایش ظرفیت بیمارستان در ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا، تخت‌های آی سی یو و بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان در چند مرحله افزایش یافته است.

وی گفت: حدود ۲۰ درصد تخت‌های بستری و بیش از ۵۰ درصد تخت‌های فعلی آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره)، به بیماران کرونایی اختصاص داده شده که اکنون کلیه تخت‌ها پر هستند.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بیان کرد: هم اکنون چالش اصلی در این بیمارستان، مصرف بسیار زیاد اکسیژن در بخش‌های کرونایی است، اما تدابیری برای تامین اکسیژن بیماران اندیشیده شده، و کارکنان واحد اکسیژن این بیمارستان شبانه روز در حال تلاشند تا در این حوزه مشکلی برای بیماران ایجاد نشود.

اکنون ۲۰ شهرستان خورستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.