تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

طرح تامین آب ۲۳۱ روستای استان اجرا شد

  • کد خبر : 3270
  • 30 شهریور 1400 - 10:15
طرح تامین آب ۲۳۱ روستای استان اجرا شد
امید جنوب - مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: تنش آبی امسال را پشت سر گذاشته ایم و طرح تامین آب 231 روستا به صورت کامل اجرا شده است.


به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان از پروژه‌های آب‌رسانی به روستاهای واقع در مناطق دارای تنش آبی و بحرانی استان از جمله ۱۹ روستا در منطقه قلعه سحر در جاده اهواز به اندیمشک بازدید به‌عمل آوردند و در جریان آخرین پیشرفت‌ پروژه قرار گرفتند.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به اتمام تنش آبی در خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر تنش آبی امسال را پشت سر گذاشته ایم و طرح تامین آب ۲۳۱ روستا به صورت کامل اجرا شده است.

وی با اشاره به دیگر روستاهای دارای تنش آبی افزود: با تلاش انجام شده ۴۷۱ روستای دیگر را از تنش آبی خارج کردیم و در حال برنامه ریزی جهت پایداری آب در این روستا ها هستیم.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به پروژه انتقال آب در ۱۹ روستای قلعه سحر گفت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی قلعه سحر که شامل ۱۹ روستا و شهر الهایی می شود در حال انجام است و تا اوایل آبان ماه این پروژه وارد مدار بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: آب این مجتمع از کرخه تامین می شود و با افتتاح این پروژه مشکل آب آشامیدنی ساکنان شهر الهایی و روستاهای مذکور تامین می شود.

کرمی نژاد با اشاره به تلاش آبفا خوزستان برای تامین آب در تمام روستاهای خوزستان گفت: در تلاش هستیم تا دهه مبارکه فجر ۲۰ مجتمع آبرسانی را در استان وارد مدار بهره برداری کنیم.

مدیر عامل آبفا خوزستان ضمن تشکر از همکاری دستگاه ها برای برطرف کردن تنش آِبی در خوزستان با بیان اینکه بنیاد برکت از ابتدای تنش آبی در کنار آبفا خوزستان بود و اعتبار قابل توجهی در اختیار ما قرار داد افزود: سپاه نیز پا به پای ما در تمام بحران پای کار بود و از ستاد بحران کشور برای تامین اعتبار و بنیاد مستضعفان نیز تشکر و قدردانی می کنم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.