تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9
عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد:

ضرورت کمک برای سند دار شدن منازل در مناطق کم برخوردار

  • کد خبر : 7413
  • 17 دی 1400 - 9:21
ضرورت کمک برای سند دار شدن منازل در مناطق کم برخوردار
امید جنوب _ عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه ۴۰۰ هزار نفر در اهواز منازل فاقد سند دارند، گفت: برای اعطای اسناد منازل فاقد سند در مناطق کم برخوردار باید تمام دستگاه‌ها برای سند دار شدن این منازل همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، سید محسن موسوی‌زاده در میز خدمت کوی سلیم‌آباد اظهار کرد: برای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی کوی سلیم‌آباد یک طرح ضربتی در این منطقه اجرا و هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه این زباله‌ها اقدام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید هرچه سریع‌تر نسبت به لایروبی جوی‌های روباز و جمع‌آوری زباله‌های خارج شده از این جوی‌ها اقدام شود، ادامه داد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مملو از نهال است و باید با کمک گروه‌های جهادی نسبت به کاشت نهال مقابل خانه‌های این منطقه اقدام شود تا خود مردم نسبت به نگهداری آنها اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: برای پاکسازی منطقه از زباله باید طرح پنجشنبه‌های جهادی را فعال کنیم تا هر هفته روزهای پنج‌شنبه حداقل ۵۰ نفر در این منطقه و مناطق مشابه حاضر و نسبت به پاکسازی آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به شهرداری اعلام شده که هر جا آبفا نیاز به حفاری داشت باید همکاری لازم در اسرع وقت انجام شود، تاکید کرد: ۴۰۰ هزار نفر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت اهواز منازل فاقد سند دارند و برای اعطای اسناد در مناطق چون کوی طاهرآباد (با همکاری کمیته امداد) و خروسی اقداماتی انجام شده است.

موسوی‌زاده تصریح کرد: بیشترین مناطق محروم اهواز در حوزه جغرافیایی شهرداری منطقه شش قرار گرفته و کمترین عوارض را دریافت می‌کند؛ حتی پرداخت حقوق پرسنل نیز از سوی شهرداری مرکز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.