تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7
در دیدار امروز مدیران عامل جمعیت هلال احمر و شرکت گاز در خوزستان تاکید شد

ضرورت توسعه همکاری های هلال احمر و شرکت گاز در حوزه های امداد و نجات،آموزش و اطلاع رسانی

  • کد خبر : 6284
  • 23 آذر 1400 - 10:00
ضرورت توسعه همکاری های هلال احمر و شرکت گاز در حوزه های امداد و نجات،آموزش و اطلاع رسانی
امید جنوب - ضرورت توسعه همکاری های هلال احمر و شرکت گاز در حوزه های امداد و نجات،آموزش و اطلاع رسانی

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛نشست مدیران عامل جمعیت هلال احمر و شرکت گاز استان خوزستان امروز با موضوع توسعه همکاری های بین سازمانی برگزار شد.

دکتر علی خدادادی در این دیدار به تشریح وظایف و فعالیت های امدادی ،اجتماعی،آموزشی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر پرداخت و بر ضرورت تلاش برای افزایش تاب آوری در جامعه از طریق کاهش ضریب خطر پذیری تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به حوادث ناشی از نشت گاز افزود: باید از طریق ارئه آموزش های همگانی به احاد جامعه، میزان آگاهی بخشی ها در این زمینه افزایش یابد و با انجام اقدام های پیشگیرانه تلاش کنیم آمار این قبیل حوادث کاسته شده و از بروز تلفات جانی ومالی تا حد امکان جلوگیری شود.

وی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای توسعه بیش از پیش همکاری های فی ما بین این جمعیت و شرکت گاز به ویژه در حوزه های امداد و نجات،آموزش و اطلاع رسانی  خبر داد .

نادر قلی زری میدانی نیز در این نشست ضمن استقبال از افزایش سطح تعاملات و همکاری های بین سازمانی این دو مجموعه خدمت رسان ،از رعایت دقیق استانداردهای ملی در خطوط انتقال گاز و بررسی مستمر تیم های تخصصی و مجهز نشت یابی و تعمیرات خطوط انتقال گاز سخن گفت.

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان عنوان کرد : بخش عمده ای از حوادث ناشی از نشت گاز که منجر به انفجارها می شود متاسفانه به دلیل  عدم رعایت دستورالعمل های ایمنی در منازل و سهل انگاری ها در این زمینه است و بروز نشت گاز از خطوی انتقال گاز و به تبع آن حوادث در این خصوص در سطح استان خوزستان بسیار محدود است.

او بر ضرورت ارتباط بیشتر این دو مجموعه و افزایش سطح همکاری ها در بحران ها تاکید کرد

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.