تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت هفته دولت

صنعت بزرگ توسعه نیشکر پیشگام در تحقق اهداف انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 2157
  • 03 شهریور 1400 - 12:03
صنعت بزرگ توسعه نیشکر پیشگام در تحقق اهداف انقلاب اسلامی
امید جنوب - در آغاز هفته دولت با افتخار اعلام می کنیم که دستاوردها و موفقیت های صنعت بزرگ توسعه نیشکر مرهون ایثار، مجاهدت، تخصص و توانمندی پرسنلی است که در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی در تولید شکر، همت و سختکوشی را سرلوحه کاری خود قرار داده اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین هفته شهریورماه یادآور دولتمردان پاک سرشتی است که ارزنده‌ترین شیوه خدمتگزاری را با جوهر ایمان و اخلاص به میهن عرضه داشتند تا خاطراتشان به عنوان سرمشقی برای آیندگان به نیکی به یادگار باقی بماند.

در آغاز هفته دولت با افتخار اعلام می کنیم که دستاوردها و موفقیت های صنعت بزرگ توسعه نیشکر مرهون ایثار، مجاهدت، تخصص و توانمندی پرسنلی است که در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی در تولید شکر، همت و سختکوشی را سرلوحه کاری خود قرار داده اند.

عبور از رکورد تولید شکر خام در سال زراعی گذشته و حالا هم دستاورد بزرگ تصفیه شکر در شهریورماه امسال، نشان از عزم و اراده ای دارد تا در سایه کیمیای غیرت و همت، کام ها در سال مزین به شعار “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” شیرین تر از گذشته شود و نوید روزهای خوب را برای آبادانی و سربلندی ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم دولت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.