تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
رییس پلیس راه خوزستان:

شهروندان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند

  • کد خبر : 8222
  • 13 بهمن 1400 - 12:44
شهروندان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند

امید جنوب- رییس پلیس راه خوزستان از شهروندان خواست با توجه به وضعیت جوی پیش رو از تردد غیرضروری در جاده‌های استان به خصوص مناطق برفگیر و کوهستانی شمال شرق خوزستان خودداری کنند تا با مشکلات ناخواسته رو به رو نشوند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا دولتشاهی با توجه به بارندگی اخیر و لغزندگی سطح جاده‌ها به شهروندان توصیه کرد با احتیاط ، رعایت فاصله طولی و اجتناب از شتاب زدگی در جاده ها تردد کنند.
وی با بیان اینکه همه راه‌های شریانی و اصلی استان باز است از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر استان به خصوص جاده ایذه – دزپارت (دهدز) و اندیکا به بازفت در استان چهارمحال بختیاری را دارند خواست تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
رییس پلیس راه خوزستان افزود: در مناطق کوهستانی به علت مه آلودگی ، دیدافقی کم است از این رو توصیه اکید می‌شود با سرعت مطمئنه حرکت کرده و حتی در صورت باز بودن مسیر از سبقت خودداری کنند.
سرهنگ دولتشاهی افزود: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی در مناطق برفگیر شمال شرق استان جلوگیری کرده و اجازه ادامه مسیر به آنان نخواهند داد.
در هفته جاری دست کم هشت مورد تصادف منجر به فوت یک نفر و ۱۲ مصدوم در جاده های خوزستان گزارش شده است.
در همین حال اواخر وقت پنجشنبه(فردا) سامانه بارشی بار دیگر اغلب مناطق خوزستان را تحت تاثیر قرار می دهد ولی تمرکز بارش برف و باران در مناطق شمالی و شمال شرق خواهد بود.
فعالیت این سامانه بارشی که با لایه های میانی جو به خوبی همراهی می شود به معنی اختلال در تردد خودروها در مناطق سخت گذر و کوهستانی و لغزندگی سطح جاده‌ها است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.