تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

شهردار اهواز در آیین افتتاحیه پارک کوی رمضان در یک فرایند همدلی و همزبانی خدمت به شهروندان ادامه دارد

  • کد خبر : 10464
  • 06 اردیبهشت 1401 - 13:39
شهردار اهواز در آیین افتتاحیه پارک کوی رمضان در یک فرایند همدلی و همزبانی خدمت به شهروندان ادامه دارد
امید جنوب- شهردار اهواز در حاشیه آیین افتتاحیه پارک کوی رمضان گفت: در یک فرایند همدلی و همزبانی میان شهرداری و شورای شهر خدمت به شهروندان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، رضا امینی در حاشیه افتتاح پارک کوی رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهانه ای شده است ضمن اینکه طرح هایی را در آیین افتتاح هر هفته به بهره برداری می رسانیم تا در جمع مردم باشیم و مشکلات محلات را از زبان ساکنین آن به صورت مستقیم شنونده باشیم و برای کاهش آن تلاش کنیم.

وی افزود: امروز به صورت همزمان پارک های کوی رمضان، کوی مجاهد و همچنین آسفالت معابر کوی کریشان و زعفرانیه و خیابان ده کوی مدرس با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان به طور همزمان به بهره برداری رسید تا شهروندان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

شهردار اهواز ادامه داد: روال افتتاحیه هر هفته بدین صورت است که با ایجاد یک جریان هفتگی با حمایت و حضوراعضای شورای شهر، در یک فرایند همدلی و هم زبانی مسیر خدمت به شهروندان مهیا و ادامه دار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به روالی که در حال طی کردن هستیم و پیش بینی های انجام شده از لحاظ کیفی و کمی در پروژه ها عمرانی ارتقا خواهیم داشت و معتقدیم اساس مشارکت مردم و ورود به محلات مبنای شورای شهر و شهرداری است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.