تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
13
امام جمعه بندر ماهشهر:

شهدای نیروی انتظامی شهدای حریم نظم و امنیت هستند

  • کد خبر : 1923
  • 28 مرداد 1400 - 17:41
شهدای نیروی انتظامی شهدای حریم نظم و امنیت هستند
امید جنوب - امام جمعه بندر ماهشهر بابیان اینکه شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت دادند، گفت: شهدا نیروی انتظامی، شهدا حریم نظم و امنیت هستند.

به گزارش پایگاه خبر ی امید جنوب ، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت (مالک رسولی نیک) که در شهرستان شادگان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و روز عاشورا حسینی، شهید دیگری را برای نهادینه کردن امنیت و آرامش مردم تقدیم اسلام و انقلاب کرد که این شهید و دیگر شهدای راه امنیت کشور در تاریخ ماندگارند چرا که مکتب شهادت تمام نشدنی است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان از چنان عزت و اقتداری برخوردار شده که خار چشم دشمنان اسلام شده و همه وظیفه دارند تا با زنده نگاه داشتن یاد شهیدان، روح ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه زنده نگاه داشته و از این نظام الهی حراست کنند.

امام جمعه بندر ماهشهر بابیان اینکه شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت دادند، تصریح کرد: تا وقتی‌که در این کشور نام شهیدان زنده باشد، در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

حجت الاسلام غبیشاوی ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم شادگان در این مراسم تشییع گفت: حضور نیروی انتظامی در خط مقدم رویدادهای مهم کشور را توقیفی عظیم و افتخاری ارزشمند برای این سبزقامتان است؛ بنابراین پلیس متدین بهترین مدافع ارزش‌های اسلامی در جامعه امروز به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.