تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

شناسایی بیش از ۱۱ هزار تخلف صنفی در خوزستان

  • کد خبر : 9062
  • 14 اسفند 1400 - 22:22
شناسایی بیش از ۱۱ هزار تخلف صنفی در خوزستان
امید جنوب ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۸ مورد تخلف صنفی از ابتدای امسال تا کنون در استان با کمک بازرسان شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امیر حسین نظری گفت: در این مدت در مجموع ۲۰۰ هزار و ۱۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی استان انجام شد که ۱۵۱ هزار و ۳۰۵ مورد از سوی بازرسان سازمان صمت و ۴۸ هزار و ۸۳۶ مورد نیز با کمک بازرسان مجمع امور صنفی انجام گرفته است.

به گفته او ۸ هزار و ۲۷۸ پرونده تخلف از سوی بازرسان سازمان صمت و ۲هزار و ۶۸۰ مورد بازرسی از سوی بازرسان مجمع امور صنفی انجام گرفته است که در مجموع ۱۰ هزار و ۹۵۸ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان  می گوید:  ۹ هزار و ۴۱۹ مورد تخلف صنفی با کمک بازرسان سازمان صمت و ۲ هزار و ۱۸۹ مورد تخلف از سوی مجمع امور صنفی شناسایی شده است.

وی از ارسال  ۱۰ هزار و ۹۵۸ پرونده تخلف در این مدت به تعزیرات حکومتی خوزستان خبر داد  و ارزش این میزان پرونده تخلف تشکیل شده را بالغ بر ۱۰هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال عنوان کرد.

آقای نظری گفت:  با همکاری بسیج، امور اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی نظارت بر بازار شدت گرفته است‌. در خوزستان بالغ بر ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.