تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

شب‌های هنری اربعین حسینی (ع) در اهواز برگزار می شود

  • کد خبر : 3466
  • 03 مهر 1400 - 10:36
شب‌های هنری اربعین حسینی (ع) در اهواز برگزار می شود
امید جنوب - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان "شب‌های هنری اربعین حسینی (ع)" را با برنامه‌های متنوع هنری با محوریت سوگواره‌ی اربعین در اهواز برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر افزود: این اداره کل با همکاری انجمن‌های مختلف هنری استان شامل خوشنویسی، تجسمی، مد و لباس، هنرهای نمایشی و انجمن سینمای جوانان اهواز و با مشارکت جزیره‌ی گردشگری ریف و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان، “شب‌های هنری اربعین حسینی (ع)” را با برنامه‌های متنوع هنری و موضوع سوگواره‌ی اربعین در اهواز برگزار می کند.

ناصر چنانی افزود: در این برنامه که شنبه و یکشنبه ۳ و ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ تا ۲۲ در جزیره ی گردشگری ریف برگزار می شود،مرثیه‌خوانی،کارگاه های خوشنویسی،نقاشی،طراحی و چاپ لباس،نمایشگاه عکس گروهی عکس‌های منتخب چهار دوره ملی عکس “آن سوی واقعه”،پخش فیلم کوتاه عاشورایی،نمایش‌های خیابانی و موکب هنری اربعین اجرا می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: از تمامی هنرمندان و هنردوستان برای حضور و همراهی در شب‌های هنری اربعین حسینی (ع)، دعوت می کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.