تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5
پروفسور کشکولی استاد پیشکسوت کشاورزی کشور:

شایسته‌سالاری باید در حوزه مدیریت منابع آبی کشور حاکم شود/دکتر ناصری مدیری توانمند در صنعت نیشکر است

  • کد خبر : 10824
  • 25 اردیبهشت 1401 - 14:22
شایسته‌سالاری باید در حوزه مدیریت منابع آبی کشور حاکم شود/دکتر ناصری مدیری توانمند در صنعت نیشکر است
امید جنوب - نشست علمی مدیریت منابع آب و بررسی طرح های توسعه‌ای منابع آب خوزستان در شرایط خشکسالی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

استاد پیشکسوت کشاورزی کشور تربیت مدیران متخصص آبیاری و زهکشی را امری مهم برای مدیریت منابع آبی کشور دانست و بیان داشت، اگر شایسته‌سالاری حاکم شود اتفاقات مطلوبی در کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، پروفسور حیدرعلی کشکولی در نشست علمی مدیریت منابع آب و بررسی طرح های توسعه‌ای منابع آب خوزستان با بیان این مطلب، گفت: دکتر ناصری مدیری متخصص در حوزه آبیاری و زهکشی است که توانسته نجات‌بخش صنعت نیشکر باشد.

وی افزود: اگر روزی دکتر ناصری در راس مدیریت این شرکت نیشکری نباشد بی‌شک از منظر مدیریت منابع آب با مشکل مواجه شده و این صنعت دچار عقب‌گرد می‌شود.

این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه مباحثی چون ورشکستگی آبی کشور را قبول ندارم، تاکید کرد، نباید ناامیدی و یاس را با مطرح کردن چنین مسائلی ایجاد کرد، بلکه باید کوشید با حاکم شدن شایسته‌سالاری و به کارگیری نیروهای متخصص، گامی مهم در راستای مصرف بهینه منابع آبی کشور برداشته شود.

نشست علمی مدیریت منابع آب و بررسی طرح های توسعه‌ای منابع آب خوزستان در شرایط خشکسالی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر مهدی قمشی، دکتر عبدعلی ناصری، دکتر حیدر زارعی و دکتر کاشفی‌پور از سخنرانان این نشست بودند. اهمیت تعامل مردم و مسئولین در شرایط کم آبی و بهره‌وری اقتصادی منابع آب از موضوعات مطرح شده در نشست علمی مدیریت منابع آب بود

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.