تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

سمینار آنلاین روانشناسی مهارت تصمیم گیری در فولاد اکسین برگزار شد

  • کد خبر : 1926
  • 28 مرداد 1400 - 17:50
سمینار آنلاین روانشناسی مهارت تصمیم گیری در فولاد اکسین برگزار شد
امید جنوب - سمینار آنلاین روانشناسی با موضوع "مهارت تصمیم گیری" از سلسله سمینارهای مهارتهای ده گانه زندگی توسط واحد آموزش شرکت جهت کارکنان و اعضاء خانواده آنها با حضو‌ر دکتر رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه به صورت آنلاین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا آبدیده مدیر آموزش در این باره گفت، این سمینار در راستای افزایش بهره وری سازمانی از طریق ایجاد آرامش و ثبات در کانون خانواده و حفظ تعادل کار و زندگی بوده و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت آنلاین برنامه‌ریزی شد و خوشبختانه با استقبال خوب پرسنل و خانواده آنها مواجه گردید.

مدیر واحد آموزش افزود، مهارت های زندگی مهارت هایی هستند که توانایی اجتماعی و روحی فرد را افزایش می دهند و موجب می شوند تا به نحوی بهتر و موثرتر با مشکلات و دشواری های زندگی مواجه شود.

وی خاطرنشان کرد، هر قدر مهارت های زندگی فردی بالاتر باشد، او بهتر می تواند سلامت روان و رفتار خود را حفظ کند و به شیوه ای منطقی و کارآمد مشکلات پیش آمده را برطرف کند. مهارت های زندگی قدرت سازگاری افراد را بالا می برد و شخص می تواند مسئولیت های اجتماعی و شخصی زندگی را بهتر بپذیرد.

رضا آبدیده در ادامه گفت، بر اساس تقسیم بندی سازمان بهداشت جهانی، مهارتهای ده گانه زندگی عبارتند از: مهارت تصمیم گیری، توانایی حل مسئله، توانایی تفکر خلاق، توانایی تفکر نقادانه، ارتباط موثر با دیگران، توانایی برقراری روابط بین فردی سازگارانه، خودآگاهی، همدلی با دیگران، مهارت رویارویی با هیجان و مهارت کنترل استرس.

همچنین عنوان کردند که در دوره آموزشی مهارت تصمیم گیری، انواع روشهای تصمیم گیری، اشتباهات تصمیم گیری، مراحل تصمیم گیری و راهکارهای تقویت مهارت تصمیم گیری، از جمله سرفصل هایی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است مسابقه ای از مباحث ارائه شده در سمینار برای پرسنل و خانواده آنها از سوی واحد آموزش تدوین و سوالات آن در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.