تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
8
رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس:

سفرهای استانی بیانگر نگاه عمیق دولت سیزدهم برای حل مشکلات است

  • کد خبر : 2576
  • 14 شهریور 1400 - 10:01
سفرهای استانی بیانگر نگاه عمیق دولت سیزدهم برای حل مشکلات است
امید جنوب - رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، سفرهای استانی دولت را بیانگر عزم و اراده رییس‌جمهوری و کابینه سیزدهم برای نگاه عمیق‌تر به مشکلات استان‌ها ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سید کریم حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره سفرهای استانی رییس‌جمهوری به خوزستان و سیستان و بلوچستان، گفت: حضور آیت‌الله رییسی در استان‌ها علاوه بر نتایج مثبتی که در آینده دارد امید را میان مردم می‌آورد به ویژه اینکه شاهد ناملایمتی‌هایی در سال‌های گذشته در این استان‌ها بوده‌ایم که با این سفرها، این امیدواری‌ها دوچندان می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، سرمایه‌گذاری را از مولفه‌های تاثیرگذار در وضعیت هر استانی دانست و گفت: وقتی حضور، مصوبات و تسهیلات دولت به امر تولید و کار آفرینی در استان‌ها اختصاص می‌یابد این موضوع می‌تواند سبب رونق اقتصادی شود.

حسینی افزود: در استان‌ها پروژه‌های بر زمین مانده بسیاری داریم که یا ناتمام است یا مشکلاتی در فرآیند راه اندازی آن وجود دارد که دولت می‌تواند برای رفع این موانع بکوشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، حضور میدانی رییس جمهوری در استان‌ها را فرآیندی دوطرفه عنوان کرد و افزود: این فرآیند میان مسوولان استانی با مدیران وزارتخانه‌ها است. از هر دو طرف باید پیگیری‌های لازم انجام شود و برنامه و جدول زمانی مشخصی برای رفع این مشکلات طراحی شود.

حسینی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که مشکلات یک شبه و یکساله و حتی در یک دوره ریاست جمهوری قابل حل نیست اما اگر این امیدواری برای مردم ایجاد شود و این مشکلات به تدریج حل شود مرحله به مرحله گره‌های استان‌ها گشوده می‌شود و در این راستا باید در سرمایه گذاری‌ها به بخش استعدادها و ظرفیت‌های هر استان توجه شود.

وی، درباره رویکرد دولت سیزدهم در مواجهه با مشکلات کم آبی در استان‌های جنوبی کشور گفت: قطعا با کمبود آب در حوزه کشاورزی مواجه خواهیم بود که قابل مدیریت است. درباره آبرسانی و آب شرب کارهایی شروع شده است و اگر مدیریت صحیحی صورت بگیرد با توجه به ظرفیتی که در دولت می بینیم، این مشکل هم قابل رفع است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.