تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
مدیر منطقه ۶ شهرداری اهواز؛

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز: لزوم ارتقا خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری به شهروندان و ارتقا سطح درآمد شهرداری

  • کد خبر : 9249
  • 18 اسفند 1400 - 16:15
سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز: لزوم ارتقا خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری به شهروندان و ارتقا سطح درآمد شهرداری
امید جنوب- مراد حسینی گفت:اولویت ما از روز اول ارتقا خدمات رسانی به شهروندان و تبدیل شرایط به حالت عالی بود تا این منطقه را به سطح دیگر محلات و مناطق کلانشهر اهواز برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،مهدی مراد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت ما از روز اول ارتقا خدمات رسانی به شهروندان و تبدیل شرایط به حالت عالی بود تا این منطقه را به سطح دیگر محلات و مناطق کلانشهر اهواز برسانیم.

وی افزود: با تلاش هایی که تا کنون از سوی نیروهای شهرداری این منطقه داشتیم خوشبختانه شاهد بازخورد مثبت شهروندان هستیم، اگر چه بهبود شرایط فعلی تلاش بیش از پیش را می طلبد اما نباید دست از تلاش بر رفع چالش های موجود برداریم.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی، گفت: مباحث فرهنگی اولویت و از بر نامه های مهم ما است که اقدامات خوبی تا کنون انجام شده و برنامه داریم در سال آینده به طور ویژه به مباحث فرهنگی بپردازیم و باعث ارتقا فرهنگ شهروندی منطقه شویم.

مراد حسینی تصریح کرد: بناست توجه ویژه به مناطق کم برخودار در بخش عمرانی داشته باشیم و نیازمند این هستیم تا شرکت آبفا در بخش توسعه فاضلاب در محلات کم برخودار کوی مندلی، سیاحی و سلیم آباد کنارمان باشد.

وی گفت: منطقه ۶ یکی از مناطق کم درآمد بود و وضعیت خوبی نداشت اما با توجه به ظرفیت های شناسایی شده بنا است سال آینده میزان درآمد را به دو تا سه برابر برسانیم که این مهم باعث خدمات رسانی بهتر شده و پس از آن پروژه های بزرگتری تعریف خواهد شد که رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز اظهار کرد: اقدامات مهم انجام شده اخیر شامل نور پردازی و تامین روشنایی، ترمیم جداول پارک ها و معابر، کاشت نخل در مسیر اهواز حمیدیه طریق الحسین، آسفالت معابر، نصب المان های نوروزی، کاشت نهال و درختچه و گونه های گیاهی متنوع است و با آغاز سال جدید بنا داریم تا چهره منطقه ۶ را دگرگون کنیم و برنامه های متنوعی به استقبال نوروز می رویم.

مراد حسینی درخصوص بودجه سال جدید گفت: بودجه شهرداری منطقه ۶ هر سال با کسری قابل توجهی بسته می شد و شهرداری مرکز تامین کننده مابه‌التفاوت آن بود، بودجه سال آینده ۲۱۰ میلیارد تومان است و تمام تلاشمان را می کنیم با توجه به ظرفیت موجود بودجه را محقق کنیم تا دیگر کسری بودجه نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.