تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
15

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تعیین شد

  • کد خبر : 4737
  • 09 آبان 1400 - 9:10
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تعیین شد
امید جنوب - فريسات سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد

  به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران: عزیز فریسات به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران انتخاب شد.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و جلسات مختلفی که با گزینه های مختلف هدایت تیم فوتبال بزرگسالان داشتیم و زمان محدود باقیمانده تا شروع مسابقات آقای فریسات به عنوان سرمربی در این فصل در کنار ما خواهد بود.

غلامی تصریح کرد: شرایط تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بسیار حساس و با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع فصل داریم تمامی توان و ظرفیت های باشگاه را برای آماده سازی یک تیم قوی و متحد به کار گرفته ایم.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: امیدواریم همه تلاش ها برای رضایتمندی مردم و کمک به جذب استعدادهای ورزشی این دیار موثر باش براساس این گزارش؛ وی دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و مدرک مربیگری Aآسیا می باشد.

از مهمترین سوابق بازی و مربیگری فریسات می توان به موارد زیر اشاره کرد: بازیکن تیم جنوب اهواز و فولاد خوزستان به مدت ۱۵ سال وکاپیتان فولاد خوزستان ، استقلال رشت به مدت ۲ سال، ابومسلم مشهد به مدت ۵ سال، شاهین بوشهر به مدت ۱ سال، و مربیگری پارس جنوبی جم به مدت ۲ فصل به عنوان سرمربی در لیگ دو، یادآوران شلمچه یک فصل به عنوان سرمربی، دو فصل در شهرداری ماهشهر در لیگ دو و یک فصل در لیگ یک ،مربیگری در فولاد خوزستان لیگ برتر دو فصل به عنوان مربی ودر سه بازی آخر فصل که همراه با دو برد ویک مساوی به عنوان سرمربی در لیگ برتر و یک فصل سرمربی در فولاد نوین بوده است .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.