تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6
عضو شورای شهر اهواز گفت؛

سامان دادن پروژه های نیمه تمام و حل مشکل آب های سطحی از اولویت های شورای شهر

  • کد خبر : 6516
  • 27 آذر 1400 - 18:42
سامان دادن پروژه های نیمه تمام و حل مشکل آب های سطحی از اولویت های شورای شهر
امید جنوب- محمدجواد رضوی گفت: رسیدگی به محل هایی که به لحاظ آب های سطحی آسیب پذیر هستند از برنامه های مهم شورای شهر است که در این خصوص اقدامات بسیاری با آبفا و خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

به گزارش امید جنوب- سید محمدجواد رضوی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار امید جنوب با اشاره به مسئله آب های سطحی ، اظهار کرد: رسیدگی به محل هایی که به لحاظ آب های سطحی آسیب پذیر هستند از برنامه های مهم شورای شهر است که در این خصوص اقدامات بسیاری با آبفا و خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: هدف این است در کوتاه مدت بتوان مسئله آب های سطحی برخی مناطق آسیب پذیر را علاج بخشید که این مهم با لوله گذاری قطر بالاتر در حال انجام است.

رضوی بیان کرد: اگر چه ممکن است تا پایان سال با وجود بارندگی هایی که داریم همه مناطق شناسایی شده در جهت رفع آبهای سطحی به نتیجه نرسند اما مشکل بخش زیادی از مناطق را رفع خواهیم کرد.

عضو شورای شهر اهواز همچنین با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی نیمه تمام، گفت: برخی از طرح ها که بارزترین آن طرح میدان شهید چمران است دچار موانعی می شوند و باعث شده بهره برداری از فاز اول آن به تاخیر بی افتد که شهردار و شواری شهر در حال رفع آن هستند.

وی ادامه داد: به زودی فاز اول پروژه دانشگاه شهید چمران که مسیر بلوار گلستان و امانیه را به هم وصل می کند را به بهره برداری می رسانیم تا بخشی از ترافیک ایجاد شده در این محل نیز رفع شود.

رضوی اظهار کرد: شهردار اهواز دستور داده است که تا زمانی که پروژه های نیمه تمام به سرانجام مشخصی نرسیده اند، هیچ پروژه ای کلید نخورد و از این بابت در حال پیگیری به جد جهت به سرانجام رسیدن طرحهای نیمه تمام هستیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.