تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
رییسدادگستری خوزستان:

زندان زدایی و کاهش جمعیت کیفری اولویت دستگاه قضایی در خوزستان است

  • کد خبر : 6819
  • 04 دی 1400 - 11:20
زندان زدایی و کاهش جمعیت کیفری اولویت دستگاه قضایی در خوزستان است
امید جنوب - رییس کل دادگستری خوزستان گفت: نهادینه سازی رویکرد زندان زدایی از روند و مجازات ها و کاهش جمعیت کیفری استان خوزستان به شکل اصولی و هدفمند از اهداف و اولویت های دستگاه قضایی است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، حجت الاسلام صادق مرادی در جریان بازدید ۲ روزه از چهار زندان سپیدار، مرکزی اهواز، شوشتر و دزفول و رسیدگی به پرونده‌ تعدادی از زندانیان افزود:این رویکرد در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی تحول و تعالی محور رییس قوه قضاییه است.
وی در جریان رسیدگی قضایی به پرونده زندانیان این چهار زندان و دیدار چهره به چهره با تعدادی از زندانیان ، دستور لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده  به مراجع ذیربط ابلاغ کرد.
در این دیدارها که مدیر کل زندانهای خوزستان ،دادستان مرکز استان، رییسان دادگستری ها و دادستانهای حوزه های قضایی اهواز، دزفول،اندیمشک،شاوور،الوار، شوشتر و گتوند نیز حضور داشتند رییس دادگستری خوزستان با  ۲۷٠  نفر زندانی دیدار و دستور لازم را برای رسیدگی قانونی به درخواست های پرونده ای و قضایی آنان صادر کرد.
رییس کل دادگستری خوزستان همچنین از طرح های عمرانی در دست اجرا و مراکز بهداشتی ، درمانی و خدماتی این زندان ها بازدید کرد و در جریان برنامه های توسعه محور و ارتقای امکانات و تسهیلات خدماتی به زندانیان قرار گرفت.
مرادی در سال جاری دست کم ۶ بار از زندان های استان خوزستان بازدید و مشکلات مدجویان زندانی را مورد بررسی قرار داد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.